You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zebra Şeyler

in #tr5 years ago (edited)

göklerin ve benim aynı görelilikte olmamız ise bilinmez bir aklın bana karşı kurulduğunun tezahürüdür.

Anlasam sevecekmişim gibi :)

dahi anlamında olmayan -de -da yı ayrı yazarak yanlış yapmak daha korkutuyor beni, kesin bir yerlerde yapıyorumdur

Sanmam çünkü refleksleşiyor. En azından bir kez okusan rahatsız eder. Bir kere okuma ama tahir özgen yazısı bu sen iki kere oku ya da dur okuma! değiştirme gücü hissetme kendinde. Dediğim gibi tahir özgen yazısı bu.

Doktor böyle güzel tereyağı yememiş hayatında

Çok iftira atıldı bana bu sitede ama böylesini duymadım. Ayrıca annem ağzında yiyecek varken konuşma diyeli 20 sene oluyor. Özür dile

Hemen cebimden bir tebessüm çıkarıyorum. Kara deliğin içerisine atıyorum. Sonra kafamı delikten içeri geçiriyorum.

Tebessümü önce yüzüne koyacaksın sonra kafanı kara delikten içeri sokacaksın. Bu sayede tebessüm kara deliğe kontrollü giriş yapacak. Kötüsün

Bu arada birinci yılını kutlsdiaksf

Sort:  

😀 doktor yorumunu okuyunca tebessüm yüzüme kontrollü iniş yaptı.

Tereyağının en hasını kesin sen kafana sürmüşsündür ayrıca dahi olmayan de da ya senin dahi muamelesi yapmayacagından eminim.
Ama kendi reflekslerimden emin olamıyorum. Kendimle kıyaslayınca herkes dahi geliyor, de da lar da ondan nemalanabiliyorlar.

Kara deliğe fütursuzca sokmaya çalıştığım tebessümü sana hediye ediyorum şimdilik. Ben biraz çamaşır suyuna basacağım şu kara deliği.