You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tryardım Desteklenen İçerikler 3 Haziran 2018

in #tr6 years ago

benim aklıma yattı.
ama bazen benim aklıma yatanlar bir daha kalkamıyor.
kalkamayınca benim canım sıkılıyor ve diyorum ki:
nerede benim gözlüğüm.
gözlüğümü aramıyorum sakın yanlış anlaşılmasın.
gözlüğüm beni buluyor.
takıyorum gözlüğü ve diyorum ki:
nerede benim kalemim.
kalemim koşuyor bana.
yavaş lan, diyorum; ucun sivri.
kalem bir iki denemeden sonra başlıyor şiirler okumaya.
benim kalemim yazdığı kadar okur da.
okur, okur da okumadığı zamanlarda aklıma hiçbir şey yatmıyor benim.
ben bazen zorla aklıma bir şey yatırmıyorum.
o zamanlarda ise kağıtlar geliyor salına salına.
o kadar narin, zarif kağıtlar geliyor ki incelmemek
kırılmamak elde değil.
kalemlerin zarafeti, mücella görüntüleri gözlerimi kamaştırıyor.
hal böyle iken gözlüğü çıkarıyorum ve diyorum ki:
kalem gel!
gelmez olur mu hiç.
yaz, diyorum yazıyor.
kalem ve kağıt o kadar güzel sevişiyorlar ki ben burada senelerce konuşsam anlatamam.
seneler dedim de aklıma geldi...

neyse seneler deyince benim aklıma yatan bir sürü şey geliyor.
çok uzatmak da bir yerden sonra ayıp olabiliyor bazen.
zaten bunu okuduğunda nedir olum bu diyeceksin.
postumu kirletme filan...

bu sürrealist bir deneme değildir.
dadaist bir deneme de değildir.
deneme hiç değildir.
bu, budur.
bye.

Sort:  

Deneme değilse, dadaist değilse, sürrealist hiç değilse bunun bu olduğunu anlamam da bana yardımcı olur musun :))

Mağlum ben bazen çok meraklı, çok okuyan, çok seven da çok soru soran bir arkadaş oluveriyorum.

Ben yardımcı olmak isterim.
bazen ben çok fazla yardımcı olmak isterim.
istediğim zamanlarda böyle bir kabarma oluyor bir yerlerimde.
içimde bir yerler.
sonra birden bütün çok meraklı
çok okuyan
çok seven
çok soru soran arkadaşlar etrafımı çepeçevre sarıyorlar
ben yardımcı olmak istediğim için yardımcı oluyorum ister istemez
sürrealist değilse öküz değildir kesin diyorum
dadaist değilse anlaşılmaz değildir kesin diyorum
deneme değilse bir ki bir ki değildir kesin diyorum
ben böyle bir sürü değildir kesin diyorum
dedikçe
her şey üzerime gelmeye başlıyor.
her şey üzerime yıkılıyor ben altında kalıyorum.
gülümsüyorum ben bir şeylerin altında kalınca
çünkü farklı anlamlar çıkabiliyor
örneğin bir tavşan bir birden bire formasyon almak isteyebiliyor
şimdi ben çok iyi biliyorum ki sen bunu da anlamayacaksın.
neden anlamayacağını da ben biliyorum.
evet hadi bir kere daha anlama ne olur. :)

Ben bunu tekrar anlamak istememek için uğraştım ama bu sefer de beceremedim, peki bunun neden olduğunu anlayabildin mi :))

Güzel şeyler geliyor, sevdim ^^

anlarım tabi ben canım neden anlamayayım ki
mesela bir kedi düşün
kedinin kovaladığı fare değilse ne olabilir
al
hadi buna cevap ver
bunun adı ne biliyor musun
bunun adı yorum yazmak
kedi eğer bir fare kovalamıyorsa kesin yorum yazıyordur bu posta :D
oy kovalıyordur. :D

of gülmekten öldüm. :D dahası gelmiyor şu an. biraz gülmem gerek.
ben şurada biraz güleyim de öyle geleyim.
izninle. :D

Kedi sadece fareyi kovalamaz ki ^^ böyle bir ip de kovalayabilir bir de bu yönden düşünsene :))) Neden ipi kovalar mesela ^^

kovalar tabi canım neden kovalamasın ki
mesela bir ip düşün
kedinin kovaladığı ip değilse ne olabilir
al
hadi buna cevap ver
bunun adı ne biliyor musun
bunun adı sürmek
kedi eğer bir ip kovalıyorsa kesin o ip bir fareye bağlıdır ve fare kaçıyordur.
neden olmasın... :D

Bide şöyle düşün bak bir ağaca bağlanmış ip, kedi onu patileriyle her dokandığında yer değiştiriyor ve ilgisini çekiyor :D

Beklenen cevap işte :) Alkışlar alkışlar...

dedim ya maksat yeşillik olsun. öyle alkışlanacak bir şey değil.
ben böyle dedikçe yazmak oluyor parmaklarımın adı.
baş parmağım
işaret parmağım
adını bilmediğim diğer parmaklarım
bunların hepsinin yazmak oluyor adı.
bak mesela şu an çok durmak istiyorum ama duramıyorum. :D
aha durdum.

#edebiyat farkıyla yorum budur:)

estağfirullah hocam. teşekkür ederim. güzel olan sizlersiniz. maksat yeşillik olsun. :)

@edebiyat çok güzel edebiyat yapmışssın,
lakin yazık olmuş, şu güzelim yazıya
bunu 10 a bölseydin, 10 parça yorum çıkardı :)))

bu zaten bir bütünün parçasıydı hocam :D

şu an çok gülüyorum hocam biliyor musun... :) ben çok sevdim bu yorum işini. arkadaşlar çok samimi. süpersiniz.

Eyvallah, sen bir de bizi 3 ay önceki yorum etkinliklerinde görecektiniz :))

Kayboldum sanırım :))

Bir kale nasıl olur da kaybolur...