Sort:  

Yazı için teşekkürler @efsane

ben son dönemlerde bir de çok sayıda debit kart reklamı ile karşılaşıyorum ama kullanıp kullanmamakta kararsız kalıyorum. Sizin denediğiniz ve kullandığınız bitcoin ya da başka altcoinlerin debit kartı var mı acaba, Türkiye için kullanımını tavsiye eder misiniz diye sormak istedim.

AdvCash plastik kartını satın almıştım, ama aktif olarak kullanmıyorum. Komisyonları fazla geliyor.
Türkiye'de ATM'den çekim yapıldığında 2.99€ + %2.95 gibi bir kesinti uyguluyorlar. Diğer ücretlere buradan bakabilirsiniz.

Bu tur kartlari ATM´den para cekmek icin kullanmak cok buyuk komisyon kaybina neden oluyor. Piyasadaki en guvenli ve uygun kartlardan birini XAPO Bitcoin cuzdanina bagli XAPO kart sunuyor. ATM´den nakit olarak cekim yapmaz dogrudan kart ile odeme yaparsaniz, en kullanilabilir olani bu.

çok yararlı bir yazı olmuş boş zamanlarımda tekrar tıklarım, teşekkürler!

Tebrikler, harika bir yazı olmuş. Kafamda bitcoinlerin saklanması hakkında soru işareti kalmadı diyebilirim.