Bu sabah uyandığımda bahçede suprizle karşılaştım . Doğa beni ödüllendirmişti .

in #tr6 years ago

Behçemizdeki minik ve sevimli süpriz. 

Merhaba Steem dostlarım. 

Bu aralar bi çok süprizlerle karşılaştım . Hepside sevimli ve hoş süprizler oldu . Onları sizinlede paylaştım . 

Bu güne de süprizle başladım. Sabah kalkdığımda bahçemizde gözüme minik ve sevimli bi şeyler göründü . Rüyada olduğunu sandım . Kendi kendime çimdik atdım) . Gördüklerim bir rüya değildi .

![IMG_8207.JPG]()

Bahçemizde çimenlerin arasında küçük tatlı bi tavşan duruyordu . Birazcık korkmuş olan tavşan çimenlerin arasında bana şaşkın şaşkın bakıyordu . Bende ona bakıyordum) Bir birimizi ilk kez görüyorduk) .  Çok sevinmiştim bu süprize . Nerden ve nasıl geldiyi hakkında hiç bi fikrim yok idi . İlk aklıma gelen fotoğraf makinemi yanıma almak oldu. Meslek geneli) 

![IMG_8200.JPG]()

Makinemi alıp sevimli tavşanın fotorafını çekmeye odaklandım . Tavşan öylesine şaşkın şaşkın bakıyordu)))  Fotoraflarını çekdikden sonra on ayaklaşmaya başladım . Tavşan benden kaçmadı ve niyyetimin kötü olmadığını anlayıp benden kaçmadı ve arkadaş olduk . 

![IMG_8197.JPG]()

2 gündür tavşan bahçemizde . Neşemize dahda neşe katıyor . Çimenlerin arasında o köşeden bu köşeye kaçıyor kendini yeni yuvasına alıştırıyor . Halınden qayet mutlu .

Nereden ve nasıl geldiği hala sırr olarak kalıyor. Bu bana doğanın bi hediyyesi .

![IMG_8209.JPG]()
Sort:  

Source
Please be mindful of country-specific tags. These tags are for articles written in that countries language or about that country.

More information:

The Game of Tags

Bayram hədiyyəsi imiş. Bayramın mübarək. :)

Həqiqətən gözəl hədiyyə oldu. Çox sagol seninde bayramın mübarek)

Bayramda gələn qonaq və səni özünə dost sayan insandan qeyri bir canlı. 😀. Qonşulardan mütləq maraqlan halallıq olsun..... Uğurlar!!! Əla blog idi

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 15 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkürler. Başarılar her kese. Her zaman tr tagindayız.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkürler. Qurur duydum seçildiyime göre)

Harika bir sürpriz olmuş sanslisiniz

Evet çok güzel süpriz oldu)