Yeni arkadaşımla günümüz qayet hoş geçiyor .

in #tr6 years ago

Doğanın bana hediyye verdiyi yeni arkaşımla halimizden qayet memnunuz)

Merhaba Steem dostlarım. 

Bildiyiniz gibi Doğa beni ödüllendirdi . Bana yeni arkadaş verdi . Arkadaşım bi Tavşan )))

![IMG_8203.JPG]()

Tavşanımda bende halimizden qayet memnunuz . Bahçemizin güzelliyine güzellik katan Tavşan gün boyu bi o yana bi bu yana koşuyor. Yalnız olmasına bakmayarak hiç sıkılmıyor, bahçenin tadın çıkarıyor . 

Bahçemizdeki güllerle, çiçeklerle de qayet uslu oynuyor, hiç birine zara vermiyor . Bildiyiniz gibi tavşanlar bazen bahçelere zara vere biliyor ama benim tavşanım uslu bi çoçuk))) 

Tavşanı gün boyu izliyorum. Yemek yemeyi bile bi başka keyifli ))) Bu gün kendisiniyle kısada olsa çekim yaptım. Çok tatlı gözüküyor )

Arkadaşıma  hale bi isim bulamadım . Sizler ne önerirdiniz acaba ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Sort:  

"Akıllı tavşan Memo" adını belə çağır. A kişi, apar camaatın dovşanını qaytar, steemit oyunlarına alət etmə heyvancığazı ))

Qaqa kimindise gelsin aparsinda. Özü gelibee yol azib

Səninlə zarafat etmək də olmur e ciddiyə alırsan hər şeyi. :)

Razıyam sizinle.

Gör indi sən sevindikcə başqası nələr keçirir bəlkədə ağlayan var dovşanın itməsi üçün. Hallalıq eylə qaytar onu sahibinə.

Ay qardas siz ele danisdizki ele bil gedib kiminse dosanin oğurlamışam . Heyvandi qacib gelib neynim kesib yeyim olum yaxşi oğlannnn.