You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kitap #7 | Muhtelif Evhamlar Kitabı

in #tr5 years ago

Ömür İklim Demir'i isminden dolayı kadın sandım; ama sayfaları çevirdikçe bu satırları bir erkekten başkası yazmış olamaz diye düşünmüştüm ki doğru olduğunu bitirdikten sonra öğrendim.

Hocam ben de şaşırdım gerçekten de bayan ismi gibi :)

Hatta biri vardı ki keşke başlı başına bir kitapta anlatılsaydı da tüm detaylarını öğrenebilseydim dedirtti. Son sayfaya dek aklımdan çıkmadı o hikâye.

Merak ettim hikayeyi, ipucu verseniz :)

Bazen de sınıf listesindeki isimlerden sözlüye kaldıracağı kurbanını seçen bir öğretmen edasıyla, parmağım hangisini seçerse onu okuyorum. :)

Su hocam yoksa siz öğretmen misiniz ?

Bu kitapta ilgimizi çekmeyen, sessiz belki de hiç bilinmeyen tipler var. Gözümüzün önündeler; yoldaki çizgilere basmamak için çaba sarf ederek yan yana adımlıyoruz o yolu belki ama hissetmiyoruz. Görünmez gibiler önce, hayatları sıradan fakat iç dünyaları derin.

Aynı ben :P

Herkes o kadar birbirinin aynısı ki gelenler gidenleri ya da gidenler gelenleri aratmıyor. Galiba bu yüzden kalabalığın yalnızlıktan bir farkı yok.

Hocam bu söz kitaptan mı? Çok doğru gerçekten.

En sonundaysa onların iç seslerini dinliyoruz. Cümleler öyle tanıdık ki beyninizde yankılanıyor tüm konuşmalar fısıltı hâlinde. Tuttuğunuz nefesi bölüm sonunda anca veriyorsunuz. Neyse ki fazla uzun sürmeyip bitiveriyor da boğulup gitmiyorsunuz düşünceler içinde.

Nasıl bir anlatım ki sizi böylesine içine çekmiş? Merak uyandırdı.

Umarım sizin de ilginizi çekmiştir, kendi küçük ama hissettirdikleri derin olan bu kitap.

Çekti hocam gerçekten çok ilginç geldi. Çok güzel bir inceleme yazısı olmuş elinize sağlık.

Sort:  

Merak ettim hikayeyi, ipucu verseniz :)

Melda ve İhsan'ın hikâyesi :)

Aynı ben :P

sen değilsindir kesin, bu kadar dikkat çekiyorken hem de :p

bu söz kitaptan mı?

evet, isim belirtmediğim diğer alıntılar da.

teşekkür ederim beğenmene sevindim🌸
ilgimi çekti ve bahsetmek istedim belki bir kişinin daha okumasına vesile olur:)