Steem ve Power up karmaşası [Cointurk 23. Projesi] [emrahdemir#7217]

in #tr6 years ago

images.jpeg
Steem Biriktirmenin ve Neden Power Up Yapmak? Steeme ben ilk başladığım zamanlar
kazandığım SBD'leri genelde Steeme çevirip nakit para yapmayı daha çok tercih ediyorum. Şimdiki aklım ile keşke nakit paraya çevirmek yerine Power yapsaydım diyorum. Yeni artık iş işten geçti Power Up yapmış olsaydım sayfamın değeri biraz daha yüksek olacaktı buda hem oy attığım kişiye hemde banan güzel gelirler sağlayacaktı. Power Up yapmanın bu önemi sistem üzerinde olan Power Up gücünüz eğerki yok ise kazanmak zordur. Bu yüzden Power Up yapmak çok önemli bir şey çünkü vereceğiniz oyda para kazandırmanız gücünüze bağlıdır. Power yapmak için sadece Power Up yapmanıza gerek yok ve burada Steem satın alarak kendi Power Up yapmış oldugunuz powere atabilirsiniz. Böylece bu şekilde de gücünüz yükselmiş olacaktır. Bunu yapmak çok önceden yapmak tabiki çok mantikliydir Ama yine de bütçe ayırıp yapmak isterseniz buda sizler için bir alternatif olacaktır. Ve dediğim gibi eğer ki sayfamız değeri yüksek olsun istiyor iseniz Power Up yapın.