Yatırım Yaptığım Coinler

in #tr6 years ago

Çok değil yalnızca dokuz ay önce başladığım kripto para serüveninde artık kendimi olgunlaşmış olarak görmeye başladım. Bu "olgunlaşmış" kelimesi aslında konu yatırım ise inandırıcılığı olmayan bir çağrışım yaratır. Bu nedenle burada okuduklarınız ile gözü kapalı olarak yatırım yapmaya çalışmayın; kaybedersiniz demiyorum ama kaybetme ihtimalinizin de olduğunu unutmayın.

Kripto paraları incelemeye başladığımda ilk sorduğum soruydu: "hangi coin ucuz?" Ucuz olan coinleri araştırıp, bunları da kendi işlerinde bir projesi olup olmadığı şeklinde gruplandırmıştım. O ilk heyecan ile elimdeki küçük miktarlarla bu coinleri almaya başladım. Düşünün ki yalnızca 500 TL ayırarak, Ripple, Nxt, Verge, Sia, Doge ve Bytecoin aldım. Ve aldığım tüm miktarı her birinin kendi cüzdanlarına atıp, kenara kaldırdım. Aradan geçen 9 ayda durum şu ki: Ripple 100 kat, Nxt 50 kat, Verge 700 kat artış göstermiş. Bu duruma acemi şansı da diyebilirsiniz, bir psikolog olarak mantıklı düşünme de. Ne derseniz deyin ortada verilmiş bir doğru karar ve alınmış kar var. Buradaki temel hata doğru at'a oynanmış olsa da risk alma düzeyi düşük olduğu için mükafatınız da düşük olacaktır. Bu aşamada size verebileceğim en iyi tavsiye kaybettiğinizde üzülmeyeceğiniz bir miktarla yatırım yapmanız olacaktır.

Kripto paralar sürekli olarak gelişen bir piyasa olduğunu kanıtladı. Bu aşamadan sonra da ileriye doğru devam edecektir. Bu aşamadan sonra yatırım yapmayı düşünüyorsanız kendinize şu soruyu sorun: Ucuz ne kaldı? Bu doğrultu da bir an önce araştırmanıza da başlayın. Pratik bir yöntem olarak benim yaptığım, coinmarketcap sitesine girip, tüm coinleri fiyata göre düşükten yükseğe listeleyip, tek tek bakmak. Bakarken fiyat dışında o coinin dolaşımdaki oranı, projesinin ne olduğu, projenin ne zaman başladığı ve insanların o coin ile ilgili ne konuştuğu hakkında araştırma yapın.

Size fikir vermesi açısından al-sat dışında uzun süreli olarak tuttuğum coinlerin bir listesini paylaşacağım. Her zaman söylediğim gibi bu liste yatırım tavsiyesi içermemektedir.

Komodo, Neblio, Asch, Waves, Ripple, Verge, Sia, VeChain, Dragonchain, 0x(ZRX), Chainlink, İExec RLC, Neo, Oax,
Oceanlab, Upfiring.

ETH: 0xab0CB1d483910f6013707d6D9f4842b45DF125C7

Sort:  

Yazıyı paylaşmamın üzerinden 18 gün geçmiş, şimdi portföye bakıyorum %300 artıdayız, hem de daha ağır toplar olan komodo ve waves henüz beklenen hareketi yapmamışken!

Hocam seçtiklerin çok güzel çıkış yapmış. Bereketli olsun ;)

Yalnız Ripple'a itirazım var. Öyle ki yoruma sığmaz, ayrı bir konu olarak yazdığımda buraya linki atarım..

Teşekkürler. Yazınızı merakla bekliyorum. Ripple ya da Stellar, ikisinden biri ayakta kalacak ama bakalım hangisi. Ben bu hafta elimdeki Nxt'leri satıp, tamamıyla Stellar almayı düşünüyorum. Bugüne kadar yaptığım en büyük hata piyasanın belirli bir mantıkla hareket ettiğini düşünmem oldu galiba. Bu yüzden dolaşım oranı yüksek coinlere fazla yatırım yapmadım; acı bir tecrübeyle öğrenmiş oldum. :)

hayırlı olsun diyelim. ancak sonuç 500 tl ne kadar oldu onuda yazsaydın da belki heveslenir bir kaç coin de biz alırdık

Ripple, Nxt, Verge üçlüsünde kar 3500 usd. :)

Congratulations @enfarktus! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!