TL İle STEEM Almak Artık Çok Kolay [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

 

     Herkese merhabalar, uzun süredir palaşım yapamıyordum. Bugün yeniden post atmaya ve steemit projelerine katılmaya karar verdim. 

     Steem almak için önce hesaba yüklediğimiz Türk Lirasını, bitcoine veya herhangi bir altcoine dönüştürüp en az iki aşama ile almamız gerekiyordu ve bu bizim için zaman ve para kaybına neden oluyordu. Fakat kısa zaman önce Gobaba, TL ile Steem alış verişi yapma olanağını sundu. 

     Türk topluluğu olarak gelişmemiz için çok güzel işler yapan @kusadasi ekibinin @gobaba ile birlikte yürütmüş olduğu projelerle birlikte artık bizde kendi para birimimizi kullanarak kolay bir şekilde steem alım satımı yapabileceğiz. 

     Bende aşağıya eklemiş olduğum referans linkini kullanarak gobabaya kaydımı gerçekleştirdim. 

     https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk


 

Yukarıda görünen e mail hesabıma gelen doğrulamayı yaptım ve hesabım açıldı.

     Telefon numaramı da onaylamamın ardından gobabaya giriş yapabildim. Siteye giriş yapar yapmaz oldukça anlaşılır ve sade bir arayüzü olduğundan herkesin trade yaparken kolaylıkla kullanılabileceğini farkettim.



    STEEM/ TL piyasasını artık sıklıkla kullanacağım. Bu ve bunun gibi projelerden haberdar olmak için @kusadasi sayfasını takip etmenizi öneririm. Umarım açıklayıcı bir anlatım olmuştur.



Sort:  

Hi you just received a free resteem from @steemwhalepower please upvote this comment to help everyone who uses this service if you want me to remove this comment reply remove
Follow me for more random resteems

You got a 13.99% upvote from @joeparys! Thank you for your support of our services. To continue your support, please follow and delegate Steem power to @joeparys for daily steem and steem dollar payouts!

Nice post ! You got 27.67% upvote from @flymehigh. Earn free sbd/steem daily by delegating(renting) your SP. We share high return, click here to delegate your sp to flymehigh if you don't know, how to earn passive income by delegating your SP click here for more info Join our discord You can promote your posts. Thanks.