Evde Saç Rengi Nasıl Açılır?

in #tr5 years ago

Bugün size tam 3 senedir kullandığım bir yöntemi anlatmak istiyorum. Bir çok kızın gibi bende karamela ve sarı tonlarını kullanmaya bayılan birisiyim. Saçlarımının orjinal rengi koyu kestane. İlk boya tecrübem 16 yaşında olmuştu evet sarı tonlarına bayılır ama kafama bir türlü o mavi renkli açıcıları sürmeye cesaret edemezdim. Bende kendi kendime fark etmeden saçlarımın rengini açtığımı gördüm...

Peki nasıl? hani bir çok bayanlar der yaa.. Boya boyayı açmaz evet aynı tonlardaki renklerde boya boyayı açmıyor. Açıcılardan bir hayli korktuğum için bende bunu kendim yapabilirim dedim ve yaptım!

İlk denediğim renk koleston 8.1 açık küllü oldu ve inanılmaz bir şekilde saçlarımı açmıştı en azından kutunun üzerindeki renge yakındı bu bile benim için mükemmel bir değişim olmuştu. Bu boyayı 4 ayda 2 kez kullandım ve artık rengi oturmuştu. Ve dedim ki bir ton açıgını istiyorum acaba nasıl olur bu iş. aldım cüzdanımı gittim markete

Bu seferde koleston 9.1 açık küllü sarı geçti elime eee kolestonla başladık onunla bitirmem lazımdı. Neyse sürdüm ettim yıkadım o turunculuklar gitti yerine daha çok küllü bir renk geldi bunu da aynı şekilde 4 ayda 2 kez kullandım ee tabi kullandıkça yerine daha çok oturdu renk. Ve dedim sonra ya acaba birazcık daha acık renk alsam ne olur? acaba olur mu acaba bana yakışır mı? Yine bende bir cesaret aldım cüzdan koştum markete. şimdi raflarda bütün ürünleri tek tek yarım saat baktım sanırım onu mu alsam bunu mu alsam diye..

Vee eve bir telaşla geldim çünkü aldığım boyanın rengi baya iddialı ve benim için fazla sarı idi. Sonra dedik kii ehhh be açıcından iyidir en azından her dip boyasında açıcı kullanmam. Sonra sürdüm saçlarıma ve 1 saat kadar beklettim yıkadım kuruttum ve SONUÇ! Eveeeet istediğim o şeker yumuşak parıl parıl sarı renk buydu her ne kadar resimdeki gibi sapsarı olmasa bile kii ben o kadar sarı istemiyordum zaten. Bir ton koyusunu düşünün mükemmel sarıya bu şekilde ulaştım ve her dip boyası geldiğinde yine bu rengi kullandım her kullandığımda zaten fark ediyorsunuz ve daha iyi sonuçlara ulaşıyorsunuz..

Sort:  

Hi! I am a robot. I just upvoted you! I found similar content that readers might be interested in:
https://sosyalkizlar.com/53291/evde-sac-rengi-nasil-acilir

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by esmaxgunay from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @esmaxgny
BuildTeam wishes everyone a great Christmas and bullish Holidays
Want a boost? Minnowbooster's got your back!