You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ulu Nostalji

in #tr5 years ago

Mesela bir hafta içerisinde sigarayı bırakıp, posta kutumda 500 milyar bulayım. Okula gidince aldığım ve alacağım derslerden hepsini şimdiden AA ile geçtiğimi öğreneyim ve Profesör unvanıyla mezun edileyim. Ayrıca tez vakit NASA’dan bana bir teklif gelsin ve ben de biraz düşünmek için kendilerini bekleteyim.

Hocam ya harikasınız, o tür bir maile böyle bir cevap gönderecek olan dünyadaki tek insansınız :) Harikasınız cidden. Okurken oldukça güldüm, paylaştığınız için teşekkürler.

Sanırım hep çocuk kalmayı isteğinin dışavurumu olmuş. Ayrıca NASA ile proje yürüten arkadaşlarım olsa da ben onlardan olmadım çünkü bilesiniz ki hala bekletiyorum. :)

Böyle bir isteğinizin olduğunu bilmiyordum da beklemiyordum da :) Ayrıca NASA'yı bekletiyor olmanız da oldukça havalı ve takdir edilesi bir hareket, tebrik ediyorum :D

Sort:  

:))

Böyle bir isteğinizin olduğunu bilmiyordum

Ya maksat ulu manitudan ekstrem duracak bir şeyler istemek olsun :)

Eyvallah, etasarim teşekkür ederim güzel ve değerli yorumun için.