You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kanlıkayalar'daki Esrarlı Cinâyetler

in #tr5 years ago

Belki gece boyu gördüğüm kabuslarda da bir miktar payları vardır izlediklerimin ya da görmemek için gözlerimi açık tutmamın.

Hocam madem bu kadar korkuyorsunuz, niçin izliyorsunuz?

Bunlar yetmiyormuş gibi, yakın zamanda almış olduğum Esrar-ı Cinayat'a da birden bire başlamış ve iki gün içerisinde bitirmiş buldum kendimi.

Tam bir kitap kurdusunuz, söyleyen oldu mu daha önce :)

Küçükken hatırlıyorum da evimize çok sayıda gazete alınırdı. Ben de hepsini halının üzerine yığıp sayfalar arasında kaybolurdum.

Bu bilgi iyi oldu :) Artık kitap kurtları nasıl yetişiyor öğrenmiş olduk.

Bu güzel fotoğrafa bakınca insan, bir cinayet mahalli olabileceğini aklına getirmiyor. Sevdiğin kişiyle mehtabı izleyebildiğin bir yer olması sanki oraya daha çok yakışırdı..

Vay böyle romantik bir insan olduğunuzu da bilmiyordum. Manzara gerçekten güzelmiş.

Kitap hakkında o kadar bilgi veriyorsunuz ki okumuş gibi oluyoruz sayenizde. Ama daha da ötesi sizin postlarınızın altında bir post oluşudur. Yorumlar da başlı başına okunmaya değer :)
Teşekkürler elinize sağlık.

Sort:  

korkuyorum ama gerilimi seviyorum🤷‍♀️

benden daha fazla okuyanları gördükçe; kendimi hiç okumuyor, kitaplarıma ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum :(

gazete okumayı severdim, bulmacaları çözmeyi artistlere kaş bıyık yapmayı falan da tabi ki :D

teşekkür ederim beğenmene sevindim ama inan ki kitapla ilgili o kadar az şey anlatıyorum ki sırf sürprizi kaçmasın diye..
karakterlerden hiç bahsetmeden sadece kapak yazısı kadar anlatıp böyle bir post nasıl ortaya çıkıyor ben de bilmiyorum🤷‍♀️

yorumları okumayı seven biri olarak böyle olması da çok güzel🌼