You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #6: Damla

in #tr5 years ago

Onun makalelerini yanlışlıkla bana göndermişti. Plagiarism taraması yaparken makalenin daha önce başka bir sitede yayınlandığını fark ettim. Steemit'le ilk karşılaşmam böyle oldu.

Çok manidar bir tanışma olmuş :) Bu arada ciddi ciddi 3 cümlede kendinizi anlatabilmenize çok şaşırdım. Harry Potter sorusuna bile hayalden uzak mantıksal cevaplar vermişsiniz ya dedim insan hiç değişmiyor gerçekten, âsâ ile olacak iş değil bu :)

İkinci bir kategori daha var benim için, zor günümde yanımda olan insanlar.

Bu cümleyi okuyunca bir duraksadım, bir şey diyecektim ama üzüldüm, neyse dedim unutamamak da zor şey.

İlk Türklerin de isimlerine yer vermek istiyorum.

Steemit tarihçisi olmak bunu gerektirirdi zaten :)

Şair/yazar olmak istemeniz, klasikleri kendi dilinden okumanız, metal dinlemeniz… bunların hiçbirini tahmin etmemiştim.

Gene bilgilendirici bir röportaj olmuş. Sorular da tam @sudefteri hocamın tarzı olmuş. Elinize sağlık her şeyiyle güzel, samimi bir yazı olmuş.

Teşekkür ederim. @damla, @sudefteri

Sort:  

Teşekkür ederim. 3 cümle sorusu iyi oldu bence. 10 cümle falan olsaydı ne yapardım bilmiyorum :))

Beğendiğine sevindim. Steemit tarihçisi de oldum sayende.

teşekkür ederim beğenmene sevindim🌸

klasikleri kendi dilinde okuduğunu biliyordum ama şiirlerini yazıp denize atma ve metal dinleme kısmı beni de şaşırttı, öğrenmek güzeldi:)