You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zebra Şeyler

in #tr5 years ago

Hocam öncelikle Steemit yıl dönümünüzü tebrik ederim. Sanırım o garip insanı unutturan yoğunluk bu ara herkeste var. Kusura bakmayın zamanında kutlayamadık.

….bulamayacağınızı belirtmek istemiş olayım. Yok belirtmiş istemek olayım. Daha doğrusu, belirtmiş isteyim olmak. Olmuyor işte.

Hocam enerjinizi çok düşük gördüm, ne oldu size böyle anlamadım :(

Ya hocam alemsiniz ya . Bir posta böyle başlayıp nasıl şöyle devam edebildiniz :

Anneme çıldırmak da çok yakışıyor. Her şeyi kendine yakıştırmasını biliyor bu kadın ve tabii sonra eyleme geçiyor.
Tereyağı öyle sürülmez böyle sürülür diyerek, eline aldığı bir kalıp tereyağına sabun muamelesi yaparak kafama sürüyor.

:)

Güzel bir yazı olmuş hocam, aklınıza nereden geliyor böyle şeyler anlamıyorum :) Sayenizde bizim de aklımıza uğramış oluyorlar. Sonu da tam başlangıca yakışır şekilde bitmiş :

Gördüklerim ve görmediklerim var.
Görmediklerim ve gördüklerim de var.
Gördüklerim görmediklerimin,
Görmediklerim gördüklerimin teminatıdır.

Elinize sağlık :)

Sort:  

Tesekkürler etasarim. Aklıma mı geliyor yoksa aklımın doldurması gereken boşluğu boş bulup da mı yankılanıyor ben de bilmiyorum :)