Yorgunluk kahvesi ☺

in #tr6 years ago

20180220_142417.jpg
Kızım iki gundur hastaydi.cocuklar hasta olunca iyice nazli ve mizmiz oluyorlar.bizde daha cok uzerine dusuyoruz tabi.
Biz kucukken hasta olunca annem bize bi paket çizi alirdi yanina bide ayran yapardi biz hemen iyilesirdik 😂
Hergun bakkala gitmek yoktu tabi alinanlarin kiymeti vardi.bizim cocuklarimiz ise her istedikleri oldugu icin doyumsuz ve kiymet bilmez oldular.
Bakin bana bu yasimda yine hasta olunca bi paket çizi ve ayranla iyilesicegimi dusunuyorum 😁😂😉
Cocuklarin mizmizligi esliginde bi kahve icerken birazcik gecmise daldim ☺

Sort:  

Gecmis olsun . Ben kucukken pembe surup dermisim icmeden iyilesmez misim. Adini hatırlamıyorum ama sanki alfasilin gibi birsey yazıyordu

Tesekkur ederim.cocukluk anilari ne guzel en azindan biseylerle iyilesiyormusuz benimkiler dunyayi önlerine sersem memnun olmuyolar 😉

Gecmis olsun.yunusemre ye babasi hasta olunca danino alirdi"benim oglum bunu yiyince iyileşir derdi"gercektende yerdi ayaklanirdi,mustafa da findik yemek isterdi hastayken

Hepimizin bi panzehiri varmis demekki belinayla kayrada dede diye tutturdular sanirim onlarin panzehiride dedeleri 😂😁😆