Ledger Nano S 'im Bozuldu - Ledger Nano S device problem (oled screen did not open)

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar Lenger Nano S cihazım bozuldu bununla ilgili çözüm sürecini paylaşmak istiyorum ve başına böyle bir durum gelen arkadaş varsa da yardımlarını rica ediyorum ...

Ledger Fransa merkezine bugün mail attım dönüşlerle ilgi tekrar yazılar yazma niyetindeyim . Tabi öncelikle Türkiye'den aldığım yerle temaslarım hakkında 1-2 bilgi vermek istiyorum cihazı www.bitcoincuzdanlari.com adresinden aldım ve Sanırım firma sahibi olan Serkan beyle 3 gün önce konuşmamız oldu problemimi dile getirdim , cevap olarak Fransa merkeze yazarız, gelen yanıta göre süreçi işletiriz dedi ve bugün hem ben hem de Serkan bey mail attık aşağıda benim attığım mail in türkçe ve ingilizce versiyonları var, Görüntü ve video ile de destekledim . Gelişme oldukça yazacağım...

Mail
Merhaba ledger nano s ürününüzü ww.bitcoincuzdanlari.com sitesi uzerinden aldım ve 26.09.2017 den beri kullanmaktaydım. 18.10.2017 tarihinde kullanmak için bilgisayara bağladım fakat oled ekran açılmadı bu sebeble hiçbir işlem yapamamaktayım. Problem çözümü için şunları yaptım;
-cihaz in kablosunu farklı bir cihazda kullandım ve çalışmakta, farklı bir kablo ile cihazı çalıştırmayı denedim ve cihaz yine açılmadi.
--bilgisayarin farklı usb girişlerinde üstteki adımları aynen tekrarladım ve yine olmadı..

  • bilgisayarı yeniden başlattim ve yukarıdaki 2 adımı tekrarladim yine olmadı.
    -son olarak başka bir bilgisayarda denedim ve hiç bir şekilde ledger nano s in ekranını çalıştıramadım...
    Bu adımları bir çok kez tekrarladım.
    Problem yaşanır yaşanmaz satın aldığım yerle temasa geçtim fransa merkeze mail atacaklarını gelen cevaba göre işlem yapacaklarını belirttiler .
    Problemimle ilgili lütfen yardımcı olunuz.

ingilizce mail :
Hello, I bought one of your nano s ledger via bitcoincuzdanlari.com website. I have been using it since 26.09.2017. I tried to plug it in to my computer on 18.10.2017 but oled screen did not open. So, I can 't apply anything on it. I tried to follow these procedures to solve the problem:
-I used the cable on another device to control it and it worked. But when I tried to work device with another cable, it didnt.

  • I tried the same steps on other usb cable plugs of the computer but again it didnt work.
  • I restarted to computer and tried two former steps again but there was no change.
  • And finally I tried nano s ledger on another computer but screen didnt work.
    I tried these steps many times. As soon as I faced with the issue, I contacted the firm which I bought it from. And they told me that they will mail to the France to the center. After their reply they will inform me about the next implementations.
    Because of all these reasons I would like to explain all the details directly.
    Please Help Me :(

Best Regards.

Halil İbrahim KURMAZ

Sort:  

yaklaşık 25 gün sonra bugün aldığım firma yenisini gönderdi süre çok uzadı dikkate alınmasında fayda var....