Türkçe Rap'in parlayan yıldızı Ezhel serbest bırakılsın #FreeEzhel

in #tr6 years ago

Belki birçoğunuz tanımıyor olabilir fakat benim gibi genç arkadaşlarımızın tanıyacağını düşünüyorum. Ezhel lakaplı rapçi , Ömer Sercan İpekcioğlu 27 yaşındadır. Kendisi Ankarılıdır ve aslında son bir iki sene de patladı ve hayranı çok. Hatta 2 hafta önce Koçfest'teydi ve bende ordaydım. Şarkılarının hayranı çok ve gayet keyifli bir atmosferdi. Buna ek olarak sürekli konserler vermekte ve üniversite festivallerine katılmaktadır.

Screenshot_2.png
Source

Tutuklanmasının Sebebi

Tutuklanma nedeni ise gençleri uyuşturucuya teşvik etmesiymiş, bence kesinlikle bu şekilde algılanmamalıdır. O zaman hiç bir film izlemeyelim, kitap okumayalım ve klip izlemeyelim. Sonuçta klipleri de kurgu. Ayrıca kötü gösterilen herşeyi milletimiz acaba bende yapmalıyım mı diye düşünüyor yoksa bundan ders çıkartmalıyım diye mi düşünüyor?

Instagram, Twitter ve Facebook'da Türkçe Rap'in parlayan yıldızı Ezhel serbest bırakılsın #FreeEzhel tag'i ile destek olabilirsiniz. Sosyal medyanın gücü artık eskisi gibi küçük değil çok büyük bildiğiniz üzere.

Bazı şarkılarının linklerini buraya bırakıyorum, isteyen dinleyebilir hatta keşfedebilir

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 26 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 26 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.