Hotel California

in #tr6 years ago (edited)

tumblr_oi146sTYHa1vq25alo1_500.jpg

kaynak

Bu şarkı üzerine milyonlarca hikaye yazılmıştır. En bilinen en yakışan
ise hüzünlü bir aşk hikayesidir. Öyle ki bu acı aşkın tam hikayesini
bilen yoktur. Araştırdığınız zaman farklı şekilde bir sürü olduğunu
göreceksiniz. Ben bundan 2-3 yıl önce bir arkadaşımla sohbet ederken
öğrenmiştim. Daha sonra karşıma çok çıktı ben hep ilk duyduğumu doğru belledim. Sanırım beni en etkileyen bu olduğu için.

Hikayemize göre gezgin kahramanımızın yolu California'dan geçer. Dinlenmek için yol üzerinde gördüğü sevimli hoteli Hotel California'yı seçer. Akşam üzeri hotelde bir şeyler içerken bir kadınla tanışır ve arkadaş olur. Güzel bir şehir, yaz mevsimi ve iyi anlaşan iki insan. Aşık olmak için her şey onlara sebeptir sanki. İkiside tatillerini orada geçirme kararı alırlar. 1 hafta boyunca şehri gezmişler, birbirlerine iyice alışmışlar aşkları çiçeklendikçe çiçeklenmiş.
Artık tatilin bitmesi gereken o acı zaman gelmiş. İkisi de bir karar almışlar. 'Bir sene sonra birbirimizi hala bu kadar seviyorsak burada buluşalım. Aynı gün aynı odalarda.' O zamana kadar birbirlerini aramama kararı almışlar. Burada asıl amaç bu aşkın yaz aşkı mı yoksa gerçek aşk mı olduğunu anlamakmış.
Aradan neredeyse bir sene geçer. Gezginimiz hazırlanır ve tam tarihinde orada olmak için Hotel California'ya doğru yola çıkar. Tam gününde orada olan gezginimiz hotele vardığında karşısında kül yığını görür. Hemen etrafa diğer hotelleri sorar kadının nereye gitmiş olabileceğini soruşturmaya başlar. Bu sırada hotelin sahipleri adamı görür aradığı ismin hotele bir gün önceden giriş yaptığını ve yangında maalesef kurtulamadığını söylerler. Adamın dünyası başına yıkılır. Gerçek aşkı bir yangında kaybetmiştir. Hotel California onların aşkına şahitlik eden tapılası yerken birden ikisinin de mezarı oluvermiştir.
İşte gerçek aşkın bu acı hikayesi efsaneye göre kulaktan kulağa yayılmıştır. The Eagles ise bu hikayeyi 6 dakikaya sığdırarak bize muazzam duygular yaşatmıştır.

Sort:  

Bu şarkıyı çok severim bir ara telefonumun zil sesi olarak kullanıyordum.

ben de çok severek dinliyorum ama zil sesi yapmak için çok sessiz geliyor bana :D

Hikayesini bilmiyordum, şimdi daha da hüzünlü gelecek... 😔

dinlerken hikayeyi bilerek dinlemek insana acı veriyor resmen

seversin kdwken

kdkdkdj yo

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by fotobot from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.