Stres ile Başa Çıkabilmek [Cointurk 19. Projesi] [galip#2424]

in #tr6 years ago

Merhaba sevgili arkadaşlarım ve takipçilerim,bugün sıradaki konumuz Stres ile ilgili bu konu hakkında kendi düşüncelerimi aşağıya yazacağım,bundan hariç olarak diğer projenin de konusunun Avlanma ile ilgili olmasını isterim,avlanmanın kurallarını falan anlatıp milletimizi bilgi sahibi yapabiliriz.




Stres hemen bütün insanların hayatına yerleşmiş durumdadır arkadaşlar.Her insan abartmıyorum hergün stres olur ve hiçbir gün stres olmadan geçirmez ben buna eminim.Kendimden örnek vermek gerekirse hergün stres oluyorum bunun çözümünü de bilmiyorum çünkü tavuk çiftliğiyle uğraşırken bazen çok tavuk geliyor bazen az düzen olmuyor ister istemez stres oluyorum bazen de yetiştiremiyeceğim diye stres oluyorum.Böyle zamanlarda oturuyorum biraz işi fala nbırakıp sakin bir kafaya düşünüyorum sağa sola bakıyorum ve neler yapabileceğimi nasıl çözeceğimi nasıl yetiştireceğimi düşünüyorum.

Bu sayede stresim azalıyor ve problemlerden oluşan stresi yeniyorum ve aynı zamanda problemlerimi çözüyorum.

Stresin bende etkisi bu,fakat çoğu insana zararı var sağlık açısından mesela alzheimer hastalığının başlangıc evresiymiş stres problemi.Tabi bu aşırı stres sonucu meydana gelen bir hastalık olsada bundan hariç yorgunluk hissi halsizlik hissi falan bu şekilde de etkiliyormuş.

Birde son olarak stresi geçirmek için internetten araştırdığım kaynaklara göre aşağıda vereceğim yiyecekler stres iazaltıp geçirebiliyormuş.Bu yiyecekler;
-Ispanak
-Tam Tahıllılar
-Muz-Avakado
-Portakal
-Somon

Stres erkekler ve kadınlara gre çeşitlilik gösterir,genelde kadınlar daha çok stres olurlar bu da onların yduygusal olmalarından kaynaklıdır.Kadınlarımız erkeklere oranla daha duygusal olduğu için çoğu zaman duygusal düşünüp erkeklere oranla daha çok stres olurlar en ufak birşeyi bile kafalarından günlerce çıkarmazlar,ve unutmamak lazım ki kadınlar çiçektir :)