Neden ?

in #tr6 years ago

Bir kaç gündür yazı yazmıyorum çünkü yazma isteğim yok. Açıkcası yazasım gelmiyor. Eskisi gibi Steemitte yazmak içimden gelmiyor. Galiba bunun iki tane nedeni var. Benim kendimde açık ve net bir şekilde gördüğüm. Bu iki neden yüzünden yazasım gelmiyor. Bu iki neden şunlardır;

  1. NEDEN ?

Steemitte Olan Bazı Arkadaşlarımın Uzaklaşmaları

  • Son günlerde gerçekten de bu durum benim canımı çok sıktı. En önemlisi de bu zaten. Bunu ilk sıraya koydum. Çünkü en büyük etkenlerden birisi de bu zaten. Steemitten uzaklaşan arkadaşlarımızda gerçek anlamda iyi yazan kişiler arasında yer alıyorlardı. Uzaklaşan arkadaşların yazılarına bakıyordum. O yazıları okuyordum. Ve gerçekten de bana iyi şeyer katıyorlardı. Keyifleniyordum bu durumdan.
  1. NEDEN ?

SBD'de Olan Önemli Düşüş

  • Gerçekten de her ne olursa olsun ne kadar da inkar etsek de bu düşüş hepimizin motivasyonu da etkiliyor, moralini de etkiliyor. Bu bir gerçek birkere. Sırf burada kazanç sağlayabilmek adına kendi Blogunu açmayıp burada devam eden biri olarak Coin fyatlarının bu kadar düşmesi gerçekten de can sıkıcı bir durumdu. Ama artık yazmaya devam edeceğim. Çünkü kendi araştırmalarına göre SBD de yükseliş gerçekleşiyor. Hava yavaş yükseliyor. O yüzden durmak yok yola devam. :)
Sort:  

Arkadaşlarımızın uzaklaşması elbette bizi olumsuz etkiledi, ancak steemit güzel bir proje, uzun vadede ve hesaplarımıza yazı yazıp oylar verdikçe gelişiyoruz, yavaş da olsa ilerleme herzaman var :) bende 6 ay gibi bir ara vermiştim ve ara verdiğime pişman olanlardanım, aynı şekilde bende yazılarıma ve oylarımı kullanmaya devam ediyorum :)