Soğuk!

in #tr5 years ago

Kaynak


Soğuk içeri girdiğinde artık yapacak birşey yok. Çünkü eski sıcaklık kalmamıştır. Neydi o sıcaklık öyle? O sıcaklık ki vücudun en canlı olduğu zamanların timsali. O sıcaklık sayesinde bir arada duruyordu bütün vücut. O, herşeyi birbirine bağlayan bir ip gibiydi. Yaşamın ta kendisini getiren şeydi. Ne neden olmuştu sıcaklığın kapıdan uçup gitmesine? Ahh o kapının arkasından gelen aldatıcı ses yok mu, o ses! Hep meraktan, hep özenmekten oldu kapıyı açış. Seferden dönen sıcak kanlı, güler yüzlü özlenen bir baba gibiydi ilk başta. O sandım. Açtım kapıyı bir an bile düşünmeden. Tamam, geldi, girdi eve. Oturdu köşesine. Hiç bir şey de kötü filan değildi halbuki. Ama en büyük sorun içeri giren yüzü güleç o güzel adam değildi ki! Esas sorun kapının bir kere açılmış olmasıydı. Ben vücudumu ısıtabilmek için nice emekler vermiştim. Çok iyi bakmıştım kendime. Hiç hazır değildim o sert,nursuz soğuğa. O güzel güleç yüzlü adama bakarken, vaktimi onunla harmanlarken aslında ölüyordum içten içten. Kapıdan giren soğuk, amansızca içimdeki en değerli sıcağı alıp götürüyordu benden. Ama olsun. Vücudum yeterince güçlü biliyorum. O kapıyı kapattım bile zaten. Isıtacağım kendimi. Tekrardan alevlendireceğim içimi. Herşey kıpır kıpır olacak içimde.Çünkü umudum var benim.


Not: Bu yazıyı bu yarışma için yazdım. Bu paragrafta 2,5 ayrı şey anlatmaya çalıştım.

Sort:  

Umut olmasaydı 2 olurdu. Ama oldu bir kere...

Umut olunca bazen 5 bile olur

Yazarın asıl anlatmak istediği nedir? Bilmiyorum. Ama benim anladığım şu: Babasız kendi kendine ayakta kalmayı başarmış çocuğun evine, bir üvey baba gelmiş, kimse dile getirmese de ortalık duygusal olarak karışmıştır, ama çocuk umutludur..

@murattatar aaa!! evet bak ben onu anlatmak istememiştim ama hakikaten öyle de anlaşılıyor. Teşekkürler gerçekten.

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 10.86% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com