Hive tecrübem

in #tr2 years ago
Merhabalar arkadaşlar,

Bu yazı biraz kendimden bahsetmek ve biraz da son zamanlarda platformdaki yapmış olduğum davranışlar ile ilgili olacaktır.

Steemit dünyası ile Mart 2018 tarihinde tanıştım ve pek çok yazı ile bu platformda katkı sağlamaya çalıştım. Aradan geçen zaman içerisinde iş yoğunluğu ve farklı etkenlerden dolayı zaman ayıramadığım için uzak kaldım. Bunlardan bir neden ise steemitte fork yapılması nedeniyle tercih yapamamış olmam da sayılabilir.

Aradan bir süre geçtikten sonra yaklaşık 3 ay önce steemit ve hive platformlarının hangi noktalara geldiği konusunda meraklanmam nedeniyle tekrar sayfaları karıştırmaya başladım. Steemit'e göre Hive Platformunda tr etiketli yazılar daha aktif olması nedeniyle buradaki yazıları okumaya başladım ve çok güzel işler çıkarttıklarını görünce katkıda bulunmak için hesabımı aktif hale getirdim. Daha sonrasında sebil hesabını kurarak burada kendi çapımda bir destek hesabı kurdum ve gerekli finansman desteği sağlaması için votecenter hesabı ile buraya oy vererek burada toplanan küratörlük ödüllerini yine yazarlara dağıtmaya çalıştım.

Bu hareketim ne kadar iyi niyetli olsa da platform yöneticileri pek sıcak bakmayarak hesapları kara listeye alması ve ödülleri silmek adına güçlü eksi oylar verildi. Kendi ana hesabım da bundan nasibini aldı ve artık her yazım haklı nedenlerden spaminator tarafından işaretlenmekte.

Yine de elimden geldikçe zaman içerisinde tr etiketli yazarlara destek oyları vermeye çalışacağım. Yoğun bir şekilde çalışmam sebebiyle çok fazla yazı yazamıyorum. Ama fırsat buldukça türkçe içerikli yazılara göz atıyorum.

IMG_20220225_082602.jpg

Kendimden bahsedecek olursam adım Gökhan, Tarsus'ta ikamet ediyorum. Evli ve 2 çocuk babasıyım. Özel bir şirkette teknik eleman olarak çalışmaktayım. Hobilerimden bazıları teknoloji çalışmalarını takip etmek, sanatsal işleri incelemek, Türkiye'yi gezerek öğrenmek sayılabilir.

Ramazan ayının güzel duygularla herkesi sarması ve güzel işlerde tekrar beraber olmak dileğiyle hoşçakalın.

Sort:  

sebil hesabını kurarak burada kendi çapımda bir destek hesabı kurdum

sebil hesabı sizindi demek, geçmiş olsun umarım yeniden tertemiz bir başlangıç yaparsınız.

Evet, küçük bir çalışma yapmak istemiştim fakat yeterli başarı sağlayamadım. Bu platformun incisi olduğunuzu düşünmekteyim. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.

Sebil için üzüldüm. Seni tanıdığım için sevindim. Yazmak zorsa kürasyondan devam edilebilir. Teknolojileri kurcalarken onları ileri taşıyan şeyler bizim gibi ilk kullanıcıların hataları oluyor. Nerede hata yaptığımızı göre göre yenilere ışık oluyoruz(dur umarım).

Geçmiş olsun. Bir kaç yazında da plagiarism tespit edilmis. Bence Hivewatchers discord kanalindan iletişime geçmelisin, belki özür yazısı isteyebilirler.

Congratulations @goktug0814! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 4000 upvotes.
Your next target is to reach 5000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!