TRON

in #tr6 years ago

IMG_20180930_233419_975.JPG

“Ethereum’un en büyük rakipleri Qtum ve Tron’dur”
Bir girişim mentörü olan Yoav Vilner, Qtum ve Tron tarafından sunulan merkezi olmayan uygulamalar ve akıllı sözleşme çözümlerinin Ethereum'un 'algılanan' piyasa hakimiyetine meydan okuyacağını iddia etti.
30 Eylül 2018

Microsoft ve Google liderliğindeki ‘hızlandırıcı’ projeler için bir girişim mentörü ve bir Blockchain blog yazarı olan Yoav Vilner, Forbes’ta yayınlanan son makalesinde Qtum‘un açık kaynak kodlu ‘hibrit’ dağıtık defter teknolojisi platformunun Blockchain bir sonraki aşaması olabileceğini iddia ediyor.

Dahası, Qtum’un son zamanlarda piyasaya sürdüğü x86 sanal makinesinin Ethereum’a kıyasla çok daha iyi bir değer önerisi sağlayacağını savunuyor. Vilner, Qtum’un sanal makinesinin daha geniş bir programlama dili kullanarak geliştiricilerin kod ve uygulamalara katkıda bulunmalarını sağladığını ifade ediyor.

Özellikle, Ethereum’dan sonra geliştirilen ve kullanıcıların merkezi olmayan uygulamaları kullanmasına ve akıllı sözleşmelerden yararlanmalarına olanak tanıyan diğer birçok Blockchain tabanlı platformlar, geliştiricilere daha aşina oldukları dillerde kodlama seçeneği verdiler.

Örneğin Tron platformu, kullanıcıların yaygın olarak kullanılan Java programlama dilinde kod oluşturmasına olanak tanıyor. Bununla birlikte Ethereum‘un pek çok programcının kullanmayı hiç bilmediği Solidity adında bir programlama dili var.

Vilner, geliştiricilerin daha fazla kodlama seçeneğine sahip olmalarına ek olarak Qtum’un daha verimli ve daha hızlı işlem imkanı veren SegWit’i desteklediğini belirtti.

Vilner, Qtum’un aynı zamanda daha hızlı işlem için tasarlanan ikinci katman ödeme çözümü Lightning Network’ü kullanabileceğini yazdı. Daha sonra Qtum’un geliştiricilerinin 2019 yılında QtumX’i piyasaya süreceklerinden bahsetti.

Vilner’a göre merkeziyetsiz bir çevrimiçi içerik yönetimi ağı sunmayı amaçlayan Justin Sun destekli Tron platformu, içerik üreticilerinin ve içerik tüketicilerinin etkileşimde bulunma ve iş görme biçimini dönüştürecek.

Vilner ayrıca BitTorrent’in satın alınmasının Tron‘un dünyanın en büyük merkezi olmayan ağlarından biri haline gelmesine yardımcı olacağını iddia ediyor. Bununla birlikte daha yakın bir inceleme, Tron’un yönetişim modelinde 27 blok üreticisini ve işlem doğrulayacısını kendisi atadığı ve bu 27 ‘masternode’ ya da ‘supernode’un Tron ağında gerçekleştirilecek eylemlerin çoğunu kontrol ettiği sonucuna ulaştırıyor
Kaynak: Uzmancoin.com

Sort:  

Bakalım bu yazılım çılgınlığı nerelere kadar gidecek, teşekkürler paylaşım için