You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kripto Paralar, Manipülasyon ve Global Kriz

in #tr6 years ago

Bütün fikirleri tek bir yazıda çok güzel toplamışsın, bu sorunlar üzerine tartışmalıyız. Bitcoin komünitesi bile eski cyberpunk ideolojisini bir kenara bıraktı. BCC Forku bize bunu gösterdi. Komünite bile maddi yaklaşıyorken, 3,5 yazılımcı ile kripto paralara cyberpunk yaklaşmak imkansız.

Ben, kriz nedeniyle kullanımının zorunlu olacağını düşündüğüm için akışına bırakıyorum. Uzun süredir bu işin içinde olmam sebebiyle elimdeki BTC miktarını artırmaya çalışıyorum. Gelecek savaşa hazırlanmaya çalışıyorum. Ama etimiz ne budumuz ne.

Ben kripto paraları şeye benzetiyorum,
Harika bir amaç için bir yapay zeka yaptık ve yapay zeka artık bize zarar veriyor. Keşke bitcoin rekorlar kırmasaydı, sermayedarlar bitcoine yönelmeseydi. Deney aşaması bitince insanlara "hello maafaka" diyebilseydik.

Hala düzeltilebilir sorunlar barındırıyor kripto paralar. Manipülasyonu algoritma ile çözmek mümkün. Nasıl ki borsalarda manipülatif işlemler cezalandırılıyor. Bunu inşa etmek zor değil. Şu an hacim çok düşük ve bunun önüne geçilirse daha da düşecek. Hacim yeterli seviyeye ulaştığında bu çözümler gelecektir diye düşünüyorum.

Sort:  

Bekleyip göreceğiz bakalım :)