Altcoin Borsası

in #tr5 years ago

Yaklaşık 2016 haziranından beri bitcoin ile uğraşmaktayım.Evet para kazandım mı kazandım.Çok para kazandım mı malasef hayır. Peki bunun sebebi neydi iki sebebi vardı.Bunlardan birincisi Hold yani elimde tutma olayını sonralardan öğrenmiş olmam 2 katı kazandığım zaman sattım ama 50 katı kazanma fırsatını kaçırdım.Hold u öğrendiğim zaman ise altcoin borsası ile daha çok kazanma arzusu.Eğer bugün elimdekileri bitcoin de tutsaydım bir yılda yaklaşık 5 katı veya daha fazlası kazanacakken altcoinlere yatırdım ve elimdeki bitcoinlerin değeri yaklaşık 10 katı düştü ve elimdeki coinlerde ETH ETC DASH LITECOIN gibi güçlü olanlardı. Bitcoin artmaya devam ederken altcoinler o hızla düşüyor. Kısacası tecrübe aktarımı yapmak gerekirse kısa vadede altcoin karlı olsa bile uzun vadede 2 yıl örneğin kesinlikle Bitcoin de tutmak her zaman daha güvenli bunu iki yıllımı kaybeden biri olarak söylüyorum.Yatırım tavsiyesi değildir. Muhtemelen altcoinlerden çok para kazananda vardır.Bu yazı sadece benimki çok profesyonelce bu işle uğraşmayan birisinin tecrübe aktarımıdır. Herkese iyi şanslar.
NOT:para kazanmak isteyen beni takip etsin benim yaptıklarımın tam tersini yaparlarsa zengin olabilirler 1 yıldan fazla elimde tuttuğum coinleri sattığım ertesi hafta bitcoinin meşhur artması başladı.:))

Sort:  

Bence tecrübe edinmeniz en büyük kazanç olmuş. Hangi para biriminden ne kadar sürede kazanç elde edilir bilmiyorum ancak 2018 yılı ilk aylarından itibaren, yani bitcoinin fırlama evresinden sonra giren birçok kişi para kaybetmiştir. Benim tahminime göre bunun sebebi bizlerin aceleci olması ve korkuyor olmamız. Bu piyasaya giren birçok kişi ihtiyaçı olan parayı koyarak hemen zengin olmak istedi. Bu durum da aslında bitcoin ve kripto para mantığına aykırı olduğu için birçoğumuz kaybettik. yatırım yöntemimizi iyi belirlememiz gerekmekte bence. Şuan da mesela kimse bitcoinin ne olacağını kestiremiyor. Bence böyle bir durumda bitcoinin ne olacağından ziyade bizim bitcoinden beklentimiz neler onu belirlememiz gerek. bitcoin düşerse ne yapacaz cıkarsa ne yapacaz. benim düşüncelerime göre bir piyasaya yatırım yaparken yapmamız gereken şey kendi direnç noktamızı belirlemek. Baştada dediğim gibi tecrübe en kıymetli hazine. Okuyucularınıza ne yapması gerektiğini söyleyemeseniz bile ne yapmaması gerektiğini söyleyerek faydalı olacağınızdan eminim.

para kazanmak isteyen beni takip etsin benim yaptıklarımın tam tersini yaparlarsa zengin olabilirler

kendiyle barışık olmak güzeldir ;)