Gobaba Projesi - Hesabımızdaki Steemleri Gobaba'ya Aktarma

in #tr6 years ago

Evet arkadaşlar bugün sizlerle @kusadasi'nin yapmış olduğu Gobaba projeleri kapsamında hesabımızda bulunan steemleri Gobaba hesabımıza çekmeyi göstereceğim. Ben bytball airdropu dahil farklı mecralardan edindiğim bütün kripto paraları Gobaba hesabıma gönderiyorum. Bizlere güzel imkanlar tanıyan ve destek olan topluluğa kendi ölçümüzde bizde destek olmak istiyoruz. Proje detaylarına buradan ve buradan ulaşabilisiniz.

Öncelikle hesabımızda bulunan Steem ve SBD'lerin üzerine gelerek "sell" bölümüne tıklıyoruz.

1.png

Ardından yeni bir sekmede Blocktrades'in transfer ekranı açılacak. Burada satmak istediğimiz miktarı (1), almak istediğimiz coin cinsini(2) giriyoruz.

4.png

Hemen aşağıda bulunan cüzdan adresine de alıcı cüzdanımızın adresini(3) yazıyoruz. Gobaba'da şu an için sadece BTC ve LTC yatırma işlemi yapabildiğmiz için ben BTC cüzdanımı girdim. Gobaba BTC cüzdan adresi cüdanlar bölümünde "BTC - yatır" sekmesinde bulunuyor.

3.png

Daha sonra "Get deposit address" bölümüne tıklıyoruz. Bizi Steemconnect ekranına yönlendirecektir. Burada steemit kullanıcı adımızı giriyoruz.

5.png

Daha sonra karşımıza steemit hesabımızı gösteren ekran çıkıyor. Buradan "continue" diyoruz. Karşımıza kullanıcı adı ve şifre ekranı gelecek. Oradaki gerekli yerleri de dolduruyoruz ve "sign in" diyoruz. Daha sonra işlemimizin başarılı olduğu yönünde aşağıda gördüğümüz gibi bir ekran geliyor. "transaction id" de burada görülebiliyor.

8.png

İşlemler tamamlandıktan sonra yaklaşık 15 dakika içinde BTC'lerimizin @gobaba cüzdanımızda olduğunu görebiliyoruz. Bence borsalar arasında en kolay kullanıma sahip borsalardan bir tanesi gobaba'dır. Kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim.

9.png

Gördüğümüz gibi BTC'lerimiz cüzdanımızda.

Sort:  

Hocam sen gobaba projesinden bahsetmişsin ancak ben sayende blocktrades kullanmayı öğrendim :) Daha önceden ihtiyacım olmadığı için hiç araştırmamıştım. Bu nedenle de bilmiyordum kullanmayı ancak bu yazı sayesinde öğrenmiş oldum :) Güzel ve yararlı paylaşımın için teşekkürler.

Neye niyet neye kısmet diyelim o zaman :) Faydalı olmasına sevindim hocam :)

Eyvallah hocam bol kazançlar :)