Kalbimle:)

in #tr5 years ago (edited)
  • Fizyonomi alanını yeni öğrendim. Sanırım artık her türlü insani ilişkilerimde çok daha temkinli ve ilk hislerime itimat etmem gerektiğini bir kez daha anladım. Hani diyorlar ya on kere düşün bir kez yaz çiz ya da söyle. Ben on kez düşününce hata yapıyorum. Şunu öğrendim ki kendimi herşeyden önde tutmalıymışım. Yoksa kendini ön planda tutmazsan herşeyden sıyrılıp, hiç değmeyen işler, insanlar için boşuna üzülüp durursun.
  • ''İnsan ilişkilerinde güçlü bir samimiyet isteği duyan kişilerdir. Özel hayatındaki ilişkilerinde de, bu kişilere bağlanmaktan çekinmezler. Beraber oldukları kişilerden düşünceli olmalarını ve hayatın bütün yönlerini paylaşmalarını beklerler. Söz vermenin ne kadar önemli olduğunun fazlasıyla farkındadırlar.'' Bu fizyonomide göz kapaklarımın ifade ettiği tanımlamaymış. İnsanoğlu ne menem birşeymiş. Yüzünü oku bedeni oku ruhu oku..Oku oku bitmiyor. Demek ki insanları okumayı beceremiyormuşum kitapları okuduğum gibi..Hani herşeyi bir literatüre dayandırma çabaları var ya o tutmuyor tabii her zaman. Bazen ilk hislerime, çok nadir zamanlarda sıkıntılı olduğumda gördüğüm rüyaların birşeyler anlattığını es geçmemek gerekiyormuş. Şu an farkına varmadan gördüğüm deniz, duyabildiğim doğanın sesi, parmaklarımı kullanıyor olmak tabii ki şükran sebebi..
    *İnsanın içini acıtan, sevgi zannettiğin şeyin olmamasıymış. Yüreğinde sevgi olanın bu kadar duvar örüyor olması belki bana göre garip. İki kere iki dört etmeliymiş. İnsanı anlamak yerine ya yargılıyor ya da acıyoruz. Beynimdeki uçuşan düşüncelerin biran önce susması ve kendimi soğurmamam dileğiyle..Herkes kendi yolunda zaten..
    *Sadece üzen şey iki söz arasında ben gerçekten ne istiyoruma bakmamış olmam. Hayatın bunu bu yaşımda yüzüme dank ettirmesi büyük kazık!.
    *Hayatın deney grubunda olup ''Hayır'' enjeksiyonunun güzel bir örneği olmak da paha biçilemez..Olsun kontrol grubu olmaktan kat be kat mükemmel, her grubun sonucu herhalukarda ölüm çünkü..Bilime katkım olmuş demek ki bu da takdir-i şahan..Aferim bana..
    *Allah insana ömürlük ve ahiretlik insan nasip etsin..Bu her türlü insani ilişkim için kalbimle dilediğim olsun..
    *Ne haliniz varsa tebessüm edin..sevin..
    *Kalbimle..!
    lavater.jpg
    [Kaynak]: http://blogs.getty.edu/iris/physiognomy-the-beautiful-pseudoscience/