Yerli Dijital Para Sikke(SKK)

in #tr6 years ago

sikke.jpg
Merhaba arkadaşlar 10 yıldır giderek şiddetlenen bitcoin rüzgarından sonra piyasaya birçok kripto para ve dijital paralar çıkmıştır ve çıkmaya devam etmektedir.1000' leri geçen alt coinlerden bazıları uzun süre ayakta kalıyor bazıları ise kısa sürede piyasadan silinip gitmektedir.
Ülkemizde bir grup girişimcide sikke(skk) isimli bir RowBlockChain tabanlı para geliştrimektedir.
Nisan 2018 de(23 gün sonra) token ön satışların başlaması planlanmaktadır.Ön satışlar %50 indirimli olacak ve 1 hazirana kadar devam edecektir.(Ön satışlarsa 1SSK =0,5 TL , 1 hazirandan itibaren 1 SSK=1 TL satılacaktır).
Toplam token sayısı 100.000.000 adet olup; 50.000.000 kurumsal kullanım, 5.000.000 rezerve token, 34.000.000 kullanılabilit token.
2018 yılında 25.000.000 token arz edilecek bunların 11.000.000 ön yatırımcılara, 1.000.000 rezerve, 10.0000.000 ön satış(1 hazirana kadar 0,5 tl den satılacak kısım) , 3.000.000 adedi ise tanıtım reklam için beldelsiz dağıtılacaktır.
Bugüne kadar 573.000 TL + 5,78 BTC toplanmıştır.
19.577 aden kullanıcı kayıt olmuştur.
841.000 token tanıtım için hediye(ödül) olarak dağıtılmıştır.

Referans ile kullanıcı kazandırma, sosyal medya sitelerinde ssk tanıtma , Form sitelerinde SSk tanıtan yazı yazma , icon tasarımı vb görevlerle tanıtım tokenları ücretsiz dagıtılmaktadır.

Ücretsiz sikke kazanmak için buraya :https://www.sikke.com.tr/airdrop/

Detaylı bilgi için buraya: https://www.sikke.com.tr/

saygılarımla

Sort:  

güzel bir yazı olmuş tebrik ederim mümkünse bir soru sormak istiyorum bu yerli coin devlet tarafından yapılan birşeymi acaba ?

Hayır özel girişim. Bilgisayar muh yatırım uzmanları ve ekonomistlerden olusan 12 kişilik bir ekip tarafından geliştiriliyor.

Anladım denemeye değer bulduğum için hesap açtım ufak bir alım ile denemek düşüncesindeyim bakalım

inş. başarılı olurlar ama bana biraz yalan gibi geldi :))

rakibi çok , ne kadar destek bulur ve ne kadar yurtısına açılır bilemem.eger yurtdışına açılabilirse fena patlar.

Evet dogru diyorsun ama ne olacağı günümüz de bellisiz