Futbol Taraftarı Olmayın !

in #tr6 years ago


Merhaba arkadaşlar.

Bir insan bir spor kulübünün neden taraftarı olur ? Bunlar şirket değil mi ? Neden takım tutuyoruz biz ya. Sanki zorunlulukmuş gibi.

Ne algılar dönmüş de şu güne kadar haberimiz yokmuş. Ben Beşiktaşlıydım düne kadar bıraktım. Kafam rahat. Anladım ki o karakartallar, kartallar yüksek uçarlar. Çarşı alayına giderler. Hepsi aslında büyük bir ticaret hacminin parçası. Önce bizi gaza getiriyorlar. Birine aşık olmamızı sağlıyorlar. Sonra da paralar havada uçuşsun.

Kombineler,reklam gelirleri, sahaya giren taraftardan alınan ücret, haberler, forma satışları, t shirt şapka gibi giyim ürünleri, defter kitap kalem cüzdan yahu herşeyin altından çıkıyor. İşte bu yüzden yıllarca böyle algılara maruz kaldık.

Neden bir şirketin taraftarı olayım ya manyak mıyım ben. İlla tutmak gerekiyorsa Steemitspor luyum hadi bakalım. Bana para kazandırıyor. Bende bu takımı tutuyorum o zaman. Algı malgı da yapmıyor. Kendi halinde işte.

Millet şuan Fenerbahçe Vodafone Park a ilk geleceği maçta neler olacağını konuşuyor. Baya domates yumurta partisi düzenleyecekler, sahaya inecekler. Belki de kan dökecekler.

Ülkece kafayı sıyırdık ya. Neden biliyor musunuz? Bizim ülkede her şeyin bokunu çıkarıyorlar. Beşiktaş Feneri yenince Beşiktaş taraftarı Fener taraftarıyla dalga geçiyor. Nasıl koyduk ? Hahahah eziksiniz ya filan. Olum sen mi yendin ? Senin ne alakan var ? Yenen Queresma, o da havuzlu villasında çocuklarıyla oyun oynuyor bahçede.

Kötü mü deil tabi ama Sen herşeyiyle kendini bu şirkete adamışken, sonra da diyorsunki Arda ya nasıl 40 milyon euro veriliyor ? Olum senden çıkan parayla tabikide. Ben para vermedim ki hiç ? Kardeşim, senin taraftar olman bir değer zaten. Konuşman izlemen takip etmen bunların hepsi para.

Neyse, Ben beşiktaşı bıraktım rahatım. Artık umrumda değil. Tff aldığı kararla Futbol değil Türk dizisi izlediğimizi kanıtladı zaten. Türk dizileri berbattır. İzlemeyin, desteklemeyin.

En önemlisi bunu bir tepki olarak yapmayın. Makas atın ya. Bitti diyin. Artık alınacak hiçbir karar kampanya vs. beni bir şirketin taraftarı yapamaz. Bir zorunluluk yasası çıkarsa da AliAğaoğlu sporluyum diyin. Hadisesporluyum diyin. Ben steemitsporluyum derim.

Bu saçmalığı yıllarca nasıl farketmedim bilmiyorum. Geliştikçe zihnimizde açılıyor demekki. Kim bilir daha farkedemediğim neler neler var. Çözümlüyorum, kendimi geliştiriyorum. Bakalım ilerde neler olacak. Herkese iyi çalışmalar :)