Steemit Saadet Zinciri Olabilir ..

in #tr6 years ago


Bir şey farkettim. Tamam hepimiz anladık,içerik paylaşıyoruz. Bir değer yaratıyoruz. Steemit de bizim yarattığımız değerin değeri kadar steem vs. üretiyor.

Peki steemit neden botlara izin veriyor. Bütün yüksek oya sahip paylaşımlarda bot kullanımı var. Acaba bizim blog yazmamız bir perde olabilir mi ? Aslında gereksiz olabilir mi ? Yani parası olan botlarla veya steeme yatırım yaparak bir şekilde evirip çevirip içeriğini yükseltiyor. Böyle bir para dönüyorsa totalde herkesin zararda olduğunu tahmin edebiliyorum.

Yani Youtube'a baktığımız zaman, düşünsenize eğer youtube da izlenim ve abone botlarına izin verseydi. Sadece parası olanlar yükselebilseydi ne olurdu ? Oysaki youtube tarihin hiç görmediği şekilde savaştı ve bitirdi diyebiliriz.

Bence steemit 3 maymunu oynuyorsa botlar konusunda, bizim bu sistemi bir daha gözden geçirmemiz gerek.

Sort:  

bence biraz daha arastirma yapmalisin botlarla ilgili :) guzel post!

Gerek duymadım. Yani hiç olmaması gerekiyor. Hatta Steemit'in vaadettiğini karşılayabilmesi için steem powerın da çevrilememesi gerekiyor. Yani ben steem powerımı paraya dönüştüremezsem ayrıca kendime de oy kullanamassam dolayısıyla içeriğe vericem. Peki botlar filan da olmazsa yani ben steem powerimi hiç bi şekilde kendime kazanç olarak çeviremiyeceksem. En azından beğendiğim içeriklere oy atarım.

Böylece kaliteli içerikler öne çıkar. Steemit ancak böyle vaaddetiği şeye ulaştırabilir. Bilmem gereken bişey varsa söyleyin tabi yeniyim bilmiyor olabilirim. Ama bence saçma.