Teşekkürler...

in #tr5 years ago

Herkese merhaba, çok uzun zamandır çalıştığım Steemix ve Kuşadası ekibinden dün kendi isteğimle ayrılmış bulunmaktayım. Okul ve şahsi durumumdan dolayı işten ayrılmak durumunda kaldım. Bu zamana kadar çalıştığım tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Birlikte güzel işler yapmaya çalıştık her zaman.

Çalıştığım süreç içerisinde çok fazla kendime vakit ayıramadığım için hede.io üzerinde kendi çapımda bir biyoloji sözlüğü oluşturmaya çalıştım. Artık kendimi geliştirmek ve Türk topluluğundaki etkileşime olumlu yönde etki yapabilmek için elimden geldiği kadar projelere destek olmayı planlıyorum.

Özellikle bu süreçte @sahinadm hocamın düzenlediği etkinliklere katılmayı planlıyorum.

Sort:  

Teşekkür ederim hocam. Topluluk adına faydalı olmaya çalışan herkes seni seviyor. :)

Siz sağolun hocam sizler sayesinde hala "topluluk" diyebileceğimiz bir yapı bulunuyor :)