Yine mi Sen!

in #tr6 years ago

image

“Daralıyorum, bunalıyorum, isyan ediyorum isyan!”


Ünlü düşünür Cem Uzan’ın da dediği gibi daralıyorum ve bunalıyorum. Ancak isyan edemiyorum. Çünkü sınavlarımdan geçip mezun olmam gerekiyor. Yine bir sınav zamanı ve yine daralan bir kamuhuzuru.

Yukarıda gördüğünüz makale gibi 4 tane daha makaleyi yiyip yutmam gerekiyor Pazartesi gününe kadar. Bölüm sonu canavarı olan Türkiye Ekonomisi adlı dersten bahsediyorum. Yıldız İktisatlı varsa bu satırları sırıtarak okuduğuna eminim.

Pazartesi gününden sonra biraz rahatlıyorum neyse ki. Sonraki sınavlar bu sınava göre hikaye. Ondan sonra da iş temposuna kaldığımız yerden devam.

Şu okul denilen şeyi bitirme zorunluluğu çok can sıkıcı. Eğitim sistemi tartışmalarına falan girmeyi hiç istemiyorum. Lütfen yapmak istediğiniz işi okul zamanı deneyimleyin. Avantajını çok görüyorsunuz. Yapmadığım şeyi tavsiye etmiyorum size. Tecrübeyle sabittir.

Sort:  

Kamu Yönetimi dersi olarak görmüştüm Türkiye Ekonomi dersini, çok kolay gelmişti. Aöf ten okuyunca daha kolay oluyor dersler. İnşallah sorunsuz geçersiniz sınavlarınızı👍

Bu baya baya farklı. Çan sistemini uyguluyor derste ve geçme notu yıllardır 23-25 arası. Varın siz düşünün.

bulabilirsen göğe bak ;)