İLLÜSTRASYON

in #tr5 years ago

20190120_172630.jpg20190120_173001.jpg20190120_173016.jpg20190120_173031.jpg20190120_173045.jpg
Selam steemit kullanıcıları ben @kilikyart,
Bilinç akışıyla çizdiğim bu illüstrasyonlar tek bir kalemin yansıtmaya çalıştığı zıtlıklar, karmaşa, bütün olma çabası, kararsızlık, şimdi ve sonrasının aynı anda olma çabasını betimlemektedir.
Zaman, mekan ve fizik kurallarının aşılmasından çıkan yeni evren düzenini yansıtmaktadır.
Her biri ayrı ayrı ama hepsi bir bütünün parçalarını oluşturmaktadır.
Sizin değerli yorumlarınızda bütüne yeni kapılar açacaktır.

Sort:  

Wow! That looks very good! The way you make the highlights and shadows only with a pen! Interesting creativity, keep doing it!

Dear Artist @kilikyart ! Do you know the FineArtNow Project ? The Idea of this blog is to bring creative people and art enthusiasts together and to increase the reach of Steemit - Artists ! Become our Friend ! See you soon !

Yine harikalar yaratmışsın @kilikyart . Ürettiğin içeriklerle Feed sayfamın görselliğini artırdığın için teşekkür ediyorum.

@octobre çok teşekkür ederim. Desteklerin için ben teşekkür ediyorum.

Harika bir çizim olmuş gerçekten. Kabiliyet gerektiriyor. Ben de böyle bir yeteneğim olsun isterdim.

@nikaja güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum size. Herkesin bir yeteneği vardır keşfedilmeyi bekleyen.

Bir zamanlar resim yapmayı çok severdim. Resim yapmayı da bildiğimi sanırdım. Bunun üzerine bir kursa yazılmıştım. Çok değerli bir hocamızdı ama ilk gün, çok ağladım,:)) ben resimden hiç bir sey anlamıyormuşum dedim kurstan ayrılacaktım. Fakat hocam beni ikna etti kursa devam ettim. Birşeyler ögrendim ama, yetenek başka bir şey. O nedenle böyle çizim yapanlara hayranım

@nikaja eğer resim yapmayı seviyor ve ilginiz varsa yapabilirsiniz. Eğer resim yapmak dediğiniz real hayatı olduğu gibi yansıtmaksa dediğiniz ayrı birşey ama resim dediğimiz sanat bile içerisinde bir sürü seçeneği barındırıyor. Kübizm, surrealizm, naturemort vs kendinize uygun olan tarzı elbette yakalayabilirsiniz. İlgi varsa herşey mümkündür. Kendinizi yansıtabileceğiniz bir yöntem bulduğunuz takdirde zevkle yapacağınıza inanıyorum.

Verdiğiniz bu güzel bilgiler için teşekkürler. Elime kağıt kalem aldığım yok yıllardır. Ama steemite başladığim zaman, kendimi karalarken :) bulduğum zamanlar oldu. O an sanki bu dünyada değil de, başka bir alemdeyim. Gülmeyeceğinizi umarak bunları sizinle paylaşayım.

https://steemit.com/colourfulphotography/@nikaja/the-depths-of-our-soul

https://steemit.com/art/@nikaja/dance-of-colors

https://steemit.com/colourfulphotography/@nikaja/the-colors-inside-us

Bunlar telefon ekranın da yaptığım sonu nereye gidecek bilmediğim karalamalar( resim diyemiyorum) :) ne görmek isterseniz onu görürsünüz. Bunlar da ne böyle derseniz diyebilirsiniz:))
Yani benden bu konuda birşey çıkmaz.

@nikaja bunlarda ne böyle diyecek yetkinliğe sahip değilim. Demek istediğimde tam olarak bu sanat köşeli değildir kendini ifade ettiğini düşündüğün herşey sanattır. Bence kendini ifade etmeyi asla bırakmamalısın. Bilinçli olarak atılan her çizgi her renk sanattır bana göre.

Teşekkür ederim. Bu güzel söylemlerinizle beni mutlu ettiniz.

Congratulations @kilikyart! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 3000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!