You are viewing a single comment's thread from:

RE: Türkler evlat yetiştirmeyi bilmiyor

in #tr6 years ago

Şu kısım bayağı dikkatimi çekti;

"ben küçük yaşta anne ve babasını kaybeden bir insanım. hayatta kalmanın ne demek olduğunu biliyorum. doğada tek başına hayatta kalma üzerine birçok kitap okudum. kertenkele, kurbağa, yılan yiyebilirim ve bunları gerçekten mükemmel bir şekilde hazırlayabilirim"

Hainkostok, nur içinde yatsınlar. Meziyetlerin de etkileyici imiş :)

Fikrine tamamen katılıyorum. Ebeveynlerin tek görevi uzaktan takip etmek ve evladının tahmin edemeyeceği tehlikeler konusunda kendilerini uyarmak olmalı. Bunun dışındaki şeyleri evlat kendi deneyim etmeli ki GERÇEKTEN öğrenebilsin.

Ülkenin içinde bulunduğu durumda çok büyük etkisi olan bir konu bu.

Ellerine sağlık.

Sort:  

"Hainkostok, nur içinde yatsınlar. Meziyetlerin de etkileyici imiş :)"
Dostum bu yazı bana ait değil, ekşi sözlükten bir yazara ait. Ben beğendiğim için burada paylaştım.
Bak Burada

Sadece baş kısmını aldın zannettim :) Tamamdır.