Sokak Kedileri ile Röportaj [Cointurk 20. Projesi] veli_cmyo#8702

in #tr6 years ago

Pazar olunca sokakta vakit geçirip kedilerle ilgilenmek hoş vakit geçirmek güzel oluyor. Onlardan hayatı dinlemek bir başka oluyor. Oturduk bir süre, muhabbetlerine doyum olmaz laf lafı açtı. Aç kalıyorlarmış bazı günler ancak bir şekilde yoldan geçen es dost sevecen insanlar sayesinde karınlarını doyurdukları günlerde oluyormuş. Öncelikle bana minnettarlıklarını sürtünerek anlattılar. Söyledim mi bilmiyorum benim fıstık(kızım) çok seviyor kedileri. Arada çıkarız birlikte besleriz onları. Dünde o günlerden birisiydi.

Bizleri aç bırakmadığınız için teşekkür ederiz diyor pisiler.

Bunu anlamak için onları miyavlarken duymak yetecektir.

fotograf1467.png

Sokakların ve çöplerin vazgeçilmez muhakkak orayı bekleyenleri olan kediler aç kaldıklarında yürüyecek mecalleri kalmıyormuş. Yorgunluk çöktüğünde ya üşüyorlar yada telaştan araçların altlarında kalıyorlarmış. Dün anlattıkları ile beni yine duygulandırdılar. Umarım herkes elini vicdanına koyar da bir hayvanı doyurur ve hatta imkanı varsa evine bile alabilir. Ben kuşları çok severim. Sizlerinde sevdiği bir hayvan vardır. Hayvan diyorum ama onlar bizden daha sıcaklar...

Bize pisicikleri tanıtma onlarla röportaj yapabilme ve onların ihtiyaçlarını aktarabilmemize önayak olan @kusadasi ve ekibine teşekkürleri borç bilirim.

Sort:  

A cat’s brain is biologically more similar to a human brain than it is to a dog’s. Both humans and cats have identical regions in their brains that are responsible for emotions.