Evlilik Teklifi :)

in #tr6 years ago

Öncelikle merhaba arkadaşlar. İlk yazım olacağından dolayı ufak tefek hatalar olabilir affınıza sığınıyorum.
Size evlilik teklifi anımı paylaşacağım.

Evlilik teklifine nasıl ve nerede yapmama karar verdikten sonra işe koyuldum. Evlilik teklifini bungalov evi kiralayıp içerisini süsleyip güzel bi teklif etmeye karar vermiştim. Bir hafta önceden evi kiraladım. Daha sonra kendime alışveriş yaptım tabi bayağı da masraf yaptım :) Artık cuma günü gelmişti ve ben araba da kiraladım ve yola çıktım. Kiralamışken en iyisini kiralayayım dedim ve bmw 3.20i kiraladım daha 5 aylık araba :)
IMG_5243.JPG

Bu fotoğrafı whatsapp grubundaki arkadaşlara attım artistlik olsun diye .)

Bursa'dan yola çıktım Sakarya'ya geldim öğlen 2 gibi arkadaşı aldım gerekli malzemeleri bulmak için çarşıda aramaya başladık. Bi kaç dükkana uğradık ve sonunda bulduk süsleri ve 200 tl ye aldık. Sürekli para gidiyordu ama yapacak bişey yok :). Süsleri aldık fakat Benimle Evlenir misin? yazısını bulamamıştık. Süsleri araba ya götürüp bıraktık.

IMG_5250.JPG
Araba nın arkasına balonları zor sığdırmıştık.

Daha sonra Benimle Evlenir misin? yazısını uzun uğraşlar sonucunda bulduk.

IMG_5248.JPG
Tanesi 6 tl'den harf leri ufak bir pazarlık sonucunda 100 tl'ye aldık. Daha sonra eve gittiğimizde harfleri kırmızı ya boyadık.

Malzemeleri aldık ve evin yolunu tuttuk. Evi 2 saatte süsledik ve sürpriz için beklemeye başladık. 2 saat sonunda güzel bi çalışma yaptığımızı düşünüyorum.
IMG_5252.JPG

IMG_5256.JPG

IMG_5257.JPG

Ve son olarak Ben :)
IMG_5361.JPG

Sort:  

Muhteşem olmuş . Tebrikler . Allah tamamına erdirsin :) Güzel hazırlıklar olmuş başarıların devamını diliyorum

Muhtesem bir teklif olmus 🤗

Marriage proposal