23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun [Cointurk 26.Projesi][korkmaz#8662]

in #tr6 years ago (edited)

image

23 Nisan Ulusal Eğemenlik ve Çocuk Bayramını Kutluyorum. Bu güzel ve anlamlı günü, cennet vatanı Türk milletine armağan eden, Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün ve silah arkadaşlarının, şehitlerimizin ve gazilerimizin mekanı cennet olsun.

Çocuk bayramı yaklaştığında öğretmenlerimiz tarafından, bazı programlar, yarışmalar, şiir okumak için öğrenciler belirleniyordu.

Öğrenciler belirlenirken, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için şiir okumamı öğretmenin beni seçti.

Tabiiki de ben çok heyacanlandım ve çok sevindim.

Öğretmenim tarafından, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'ında okuyacağım şiir belirlendi.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı öncesinde sürekli şiirimi ezberleme çalışıyordum.

Şiirimi ezberlediğimde sürekli öğretmenime kontrol ettiriyordum.

Aynı zamanda, bendeki heyacan da doruktaydı.

En güzel gün geldi, veliler geldi , diğer halktan da katılımlar vardı.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda benim sıram geldi,

Kürsüye çıktım ve şiirimi en içten duygularımla ve heyacanlı bir şekilde okudum.

Orada bulunanlar coşkulu bir şekilde beni alkışladılar.

Öğretmenim de beni ayrıca tebrik etti, çok güzel okuduğumu söyledi.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı geldiğinde hep mutluyduk, sevinçliydik.

Tüm çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı en içten samimi duygularımla kutluyorum.😃

Fotoğraf

Sort:  

Güzel bir 23 Nisan yazısı olmuş emeğinize sağlık hocam 😃

daha önce Curation trail e katılmıştım.ilginize çok teşekkür ederim.saygılarımla

https://steemit.com/tr/@feronio/tag-analizi-or-15-nisan-tr de 109 sırada

Çok teşekkür ederim, 😃

Merhaba @korkmaz,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Loading...