Monero Teknik Analiz - 2018 Hedefi $500 Olabilir mi?

in #tr6 years ago

Yeniden herkese merhaba, işlerim ve tez yazma durumlarını halletmek üzere 2 aydır buralara ara vermiştim. Son yazımda elimdeki BTC'leri sattığımı söylemiştim. Hoş biraz erken sattım ama yine de iyi kar aldık. (6800'den yeniden atladım ama BTC'siz duramayız :) ) Aradan geçen zaman da biraz da altcoinleri araştırmaya ve onlardan oluşan bir portföy yapmaya karar verdim. Ağırlık olarak %30 ETH, %30 Monero, %20 Dash, %15 Neo, %5 BTG olmak üzere oluşturduğum portföyün karlılık oranı şu an %25 civarında. Vakit bulduğum ölçüde bu coinlerle ilgili teknik analiz yazmaya çalışacağım. Bugünkü yazı son zamanlarda pek çok kişinin ilgisini çeken Monero üzerine olacak. Başlayalım.

İlgilenenlerin bildiği üzere Monero anonimiteye verdiği önemle tanınıyor. BTC'den farklı olarak transactionlar izlenemiyor dolayısıyla ilişkilendirilmesi yapılamıyor. Bu nedenle deepwebde daha fazla kullanıldığı söyleniyor. Para aklama vb. pek çok kötü kullanıma açık olduğu iddia edildiği için bazı kesimler tarafından etik bulunmuyor. (Ek bilgi: Nakit para (cash) tüm kriptolardan kat ve kat daha fazla kirli işlerde kullanılıyor :) )

Başlıkta 2018 hedefinin 500 dolar olduğunu yazmamın sebebine gelmeden önce kısa vade de ne olabilir ona bakalım.

moner2.jpg

Fiyatın direnç noktasına 250 dolarda ulaşması muhtemel gözükse de 180 dolarda fib. düzeltme seviyesi olması piyasayı yataya sürükleyebilir. Yine de bu kanalın direncine 250-260 arasında ulaşacağını düşünüyorum. Tabi ki zaman vermek pek mümkün değil.

Biraz uzağa bakmak içinse Monero'nun 4H log grafiğine bir göz attığımda ise fraktallar dikkatimi çekti.

moner.png

Altını sarı ile çizdiğim paraboller her tamamlandığında artan oranda bir yükseliş görebiliyoruz. Geçtiğimiz günlerde tüm zamanların en büyük parabolü tamamlandı. O halde 2018'de 500'leri görmek benim için sürpriz olmaz.

Yatırım tavsiyesi değildir.

Sort:  

Congratulations @lcks! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Kara işlerde daha çok kullanılması yüzünden bana da cazip gelmiyor. Tamam ödediğimiz vergilerle de silah alınıyor ama darkcoin'lerde silahla bizim aramızdaki mesafe daha az.

Bi yerlerde FBI/CIA/NSA üçlüsüden birisinin artık Monero'yu da izleyebildiğini duymuştum sanki. Bu yüzden önce Tor ağında girip kimlik değiştirerek çıktıktan sonra devam eden yeni bi coin yazılıyormuş..

150 civarındaki direnci kırdığına göre, önünde psikolojiden başka engel yok.