You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ingilizceyi oyun oynar gibi öğrenin

in #tr5 years ago

İngilizce öğrenmek isteyipte bu uygulamayı bilmeyen kimsenin olduğunu zannetmiyorum. Ben de uzunca bir süre kullandım. Kursa ek olarak fayda sağlayacak bir uygulama ama tek başına İngilizce öğrenmek için yeterli olduğunu düşünmüyorum. Umarım en kısa sürede öğrenirsiniz..

Sort:  

Haklısınız @maonx hocam, ben de merakımdan indirdim. Baştan başlamadım tabi testleri geçip ilerledim ama dediğiniz gibi kesinlikle yeterli değil. Bir de bazı çevirileri çok absürd. İngilizce de doktora yapan arkadaşa da gösterdim, bunu kim çevirmiş dedi :) Kaldırdım sonunda. Bilgilendirme için teşekkürler @mesafe

Rica ederim bende program hakkinda sizlerden birseyler ogrenmis oldum. Temel konularda oldugum için ceviri konusunda yorum yapamıyorum . Ilerleyen gunlerde bakalim nasil olur.

Bunların İngilizcesi bizimkinden iyi olduğu için böyle konuşuyorlar hocam. Boş ver sen. Program çok güzel. :)) @maonx, @etasarim, @mesafe

İngilizcemiz sizinkinden iyi olsa, kullandık, öğrendik siz de kullanın derdik hocam. Ama siz kullanmaya devam edin. Maybe we have the problem.:))

valla problem mroblem bilmiyorum ben. :D

Ben de bilmiyorum hocam. Google Çeviri sağolsun.:)

Ahaha :)) Aynen ya da olmasa rezalet olurdum ben :D

You got a 10.78% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!