Merhaba Steemit!

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar;

Aranıza yeni katıldım. İsmim Sıla, burada güzel paylaşımlardan faydalanmakla kalmayıp güzel dostlar edineceğime de inanıyorum. Kitap okumayı, okuduğum kitaplar hakkında yorum yapmayı seviyorum. Ayrıca, şiir yazıyorum. Değişik mecralarda yayınlanmış şiir ve deneme yazılarım var... Ayrıca kısa öyküler de yazıyorum. ilerleyen zamanlarda sizlerle de paylaşacağım inşaallah. Her konu hakkında hissederek yazdığım gibi, ısmarlama da yazabiliyorum. Bu da benim en büyük özelliğim galiba. Şimdilik bu kadar. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile...

Sort:  

Steemit'e hoşgeldin Sıla.

Teşekkür ederim hoşbuldum ☺️

Welcome to steemit!

Thank you ☺️

welcome to steemit

Thanks for your comment. ☺️

Welcome to this great community.
I hope you will have a huge success.

Thank you ☺️ I hope so 😉

Welcome to a fellow Bitcoin enthusiast,maveraunnehr!! I hope you will enjoy your time here on Steem! Look forward to your upcoming posts, mate!

Thank you so much ☺️

Aramıza hoşgeldiniz. Merakla bekliyorum yazılarınızı. 😊

Çok teşekkür ediyorum hoşbuldum 😊çok yakında inşaallah

aramıza hoşgeldiniz🙋

Çok teşekkür ediyorum hoşbuldum 😊

steemit dünyasına hoş geldiniz :)) welcome @turbot

Teşekkür ederim. Hoşbuldum😊