Kopyala yapıştır yapma!

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arakdaşlar.
Daha önce çeşitli mecralarda paylaştığım şiirlerimi burada da alıntı yaparak paylaştığım için steemit ekibi tarafından bir uyarı almış bulunmaktayım.
Bu durum çok hoşuma gitti, böylesine güzel bir takip ile işini yapan steemit ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Acemiliğime denk gelerek böyle bir hataya mesuliyet verdiğim için tüm steemit halkından özür diliyorum.
Bundan sonra ilk ve tek olarka burada özgün paylaşımlar yapacağım, bu uyarı bana bir ders olmuştur.
Buradan yeni başlayan arkdaşlarıma bir kaç öneride bulunmak isytiyorum.
Steemit ekibi çok güzel iz sürmektedir, sakın alıntı paylaşımlar, kopyala yapştır yaparak burada gelişim sağlamaya çalışmayın.
Bizzat tecrübe etmiş birisi olarak bu uyuraıda bulunmak isiyorum, yeni başlayan arkadşlarımıza.
Almış olduğum uyarıdan sonra uzun bir süre steeemit hakkında deyatlı araştırmalar yaparak kuralları en iyi şekilde öğrenmeye çalıştım.
Elbette hatalarımız olacak, bunları gidermek adına tecrübeli arakadaşlarımızın bizler için türkçeleştirilmiş paylaşımlarını okuyup bilgi edinmeye özen göstermemiz gerekiyor.
Bu yüzden yeni başlatan arkadaşlar, steemit kullanmaya başlamadan önce lütfen gerekli araştırmaları yaparak, bu platformda aktif olmaya özen göstersinler.

Tecrübe önemli bir şeydir.
Ben biliyorum demek yanlış bir düşüncedir.
Hayır sen hiç bir şey bilmiyorsun.
Mutlaka öğrenmen gereken bir şeyler vardır bu hayatta, ben biliyorum diyerek sakın kendini gelişime kapatma.
Ben bilmiyorum de ve her şeyi öğrenmeye özen göster.( bildiğin şeyleri bile.)
Hayatta en büyük kural, hiç bir şey bilmiyormuş gibi öğrenmeye açık olmaktır. Biliyorsan zamanı geldiğinde öğretmek için sakla, asla ve asla ben senden daha iyi biliyorum diyerek ısrar etme doğru olanı bilsen de, karşındaki kişinin sana anlatmak istediği şeyi mutlaka dinle ve öyle karar ver..

Tüm steemit halkına buradan teşekkürlerimi sunuyorum, umarım bundan sonra daha düzenli ve özenli paylaşımlar yapmaya çalışacağım.

26804792_1498222736962737_5459724376612293053_n.jpg

Sort:  

bir hatanız da resim kaynağı paylaşmamak. bu resmin kaynağını paylaşmazsanız yine bayraklanabilirsiniz. ben kuratörüm bu arada. güzel şiirler bekliyorum :)