Steemit ve gelecekteki ben :)

in #tr6 years ago (edited)

image

Herkese merhaba ;
Peri'nin yarışmalarına daha önce hiç katilmamistim. Bu sabah @baycan arkadaşımızin eğlenceli yazısını okuduktan sonra katılmaya karar verdim.

image

Yıl 2026..

Yıllar birbirini kovaladı ve nasıl olduğunu anlamadan 2026 yılına gelivermisiz. Gelişen teknoloji ile hayat inanılmaz kolaylaşmış. Steemiti duymayan kalmamış artık.
Peri grubu steemit okulu açmış. Steem o kadar çok değerlenmis ki küçük coinciklerden kimse konuşmaz olmuş ve madencilik bitmiş. Okuyan ve üreten toplum ödülünü kazanan steemit ile birlikte yeni bir devir başlamış.
Steemit bununla birlikte bircok dalda daha ödül almış. Kütüphaneler de blog yazma ile ilgili bölümler açılmış. İlkokullardan itibaren derslere blog yazma ve kendini ifade edebilme dersleri ilave edilmiş. Ünlü blogger lar tr kullanıcıları içinden çıkmış. Zamanında steemité üye olanlar balina'nin bir üst versiyonu olan Gold balina olmuşlar. Steem en değerli para haline gelmiş ve bütün alışverişlerde kullanılmaya başlanmış.

image

2026 hayatımda ki değişiklikler..

Bu sabah biraz erken kalktım. Yazdığım Son postumdan elde ettiğim gelirle siparis verdiğim yeni robotumu beklemeye başladım. Küçükken Richie Rich çizgi filmimdeki Robot irona (ayrona) yi çok sever ve ozenirdim. Sonunda gelişen teknoloji ile değerli steemlerimden kolaylıkla bir Robot almıştım. Robotum gelmeden önce kahvaltı yaptım.
Yemeklerimi besin değeri daha güçlü olduğu için , organik hap şeklinde olanlardan tercih ediyordum. Kahvaltı için yeni çıkan mavi kapsüllerimi aldıktan sonra kahvemi yudumlarken zil çaldı.

Kahve kapsüllerini keyif almadığım için pek tercih etmiyorum.

Takım elbise giymiş bir bayan ve bir erkek di zilime basan. Robotumu kullanıma uygun bir şekilde teslim aldıktan sonra evde tek bir tanecik toz kalmayacak şekilde bir kaç komut girdim. İsmini de tabiki de Ayrona koydum:)))
Ayrona gelir gelmez hemen ise koyuldu. Sessiz olması da ayrı bir güzeldi. Çok güzel konusuyordu. Ayrona temizlige devam ederken hazırlanıp Steemit grubumuzla buluşmak üzere dışarı çıktım.

Sozlestigimiz gibi saat iki de hep birlikte toplandık. @bircan, @baycan, @turkishcrew, @batuhoca, @uzercanan @junostar, @steemege, @revan746 @oguzhangazi, @ygmraykt, ve @queqtra hep birlikte düzenli olarak toplaniyorduk.

Bazıları steemleri ile aldığı özel jetleri ile gelmişti. Doğal güzellikleri ile hergün hakkında birseyler yazdığım Muğla'da toplanmak onlarında hoşuna gidiyordu. Boylece cevreyi gezme imkanı buluyor küçük bir tatil yapıyorlardı.

Dostlugumuz steemite basladigimizdan bu yana hep yardımlaşma ve dayanışma ile sürdü. Amacımız hep birlikte kazanmaktı. Hepimizin hayalleri birer birer gerçek olmuş, 2026 da istediğimiz herseye sahip olmustuk.
Buluşma sonrası eve geldim. Eşimin ve kızımın eve gelme saati yaklaşmışti.

Yıllar önce küçük bir minnowken kazandığım steemlerden sonra boylesine zengin olacagimi hiç düşünmemiştim. Kızım özel üniversite ye başlamıştı. Giderken rahat olsun diye küçük de bir spor araba almıştım.

Steemitden fazla hoşlanmayan eşimde azıcık pişman olmustu. Her zaman çok fazla zaman harcadigimi söyler dururdu.
Şimdi ise böyle olacağıni bilseydim işe gitmez POST yazardım demeye basladi:)))

Yıl 2026 ve ben Steemit sayesinde kazandığım steemlerimle rahat bir hayat yaşıyorum. Eski gunlere bakıp iyiki çabalarken bırakıp gitmedim iyiki devam ettim diyé seviniyorum.

image

Hayal kurmak basarmanin yarısıdır. Hayallerinizin gerçekleşmesi ümidi ile sevgiler @mesafe..

fotoğraflar picabay sitesinden alınmıştır.

Sort:  

Steemit ve Steem çok hızlı bir gelişim göstermiş :) @eray yazmışsın ama sanırım o benim:) Gold balina kavramı çok hoşuma gitti. Ayrona 2126da etkin olabilir :)

2126 mi :)) oo cok varmis

2026 cok yakın ama:)

ben 2026 yılında Baküden Muğlaya gelmişsem benim ses hızından hızlı arabam vardır)) merak etdim 2026 yılında postlardan ne kadar kar ediyormuşum)) Güzel post, hayal kurmak iyi bir şey.

En son cümlene kesinlikle katılıyorum... :)) ve anlattıkların müthiş heyecanlandırdı beni heyecan tutkunu biri olarak 🙆 teşekkür ederim enerjik paylaşımın için 😊👍👏👏👏 @mesafe

Cok tesekkur ederim. Heyecani bende severim tam bir yay burcuyum :)))

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

Cok tesekkurler

çok tatlısın :)) hayalinde olmak güzeldi :))

Cok tesekkur ederim😋

Harika bir hayal bence yarısını başarmışsınız kalmış yarısı bunuda başaracağınıza inanıyorum :)

Yazarken yasamisim gibi hissettim.:))
Gerçeklesecek midir nedir😀

Okurken ben bile heyecanlandım, gerçek gibi yaşadım yazdıklarını kalbi güzel arkadaşım benim 😍 inşallah en yakın zamanda görşmek dileğiyle. Emeğine sağlık arkadaşım 😃

Cok tesekkur ederim @baycan
Gorusuruz inşallah bu arada ben yine izmire geldim :)))
Bir daha ki sefere inşallah

Allah sağlık versin görüşürüz inşallah 😍

Ben de diyorum biz yazıyoruz @mesafe arabalar, tatiller oh yaşıyor😉

Ee para harcamak icindir:)))

Okurken bile mutlu oldum ben bu yazıyı , çok güzel anlatmışsınız. Benim de hayallerim sanki :) ayrıca buluştuğumuza da ayrı sevindim :)

Zengin olsak da kopmadik arkadaşım :))
Steemit birlikte güzel .

Steemit bencede birlikte güzel:) özel jetlerle gelme kısmına güne yeni başlarken aşırı şekilde tebessüm ettim:)

Dun bende postu yazsiktan sonra ayni sekilde gülümsedim :)))

Sabah sabah yuz kaslarim ağrıdı

You got a 10.00% upvote from @votepower courtesy of @mesafe!

Earn 85% earning payout by delegating SP to @votepower
If you are looking to earn a passive no hassle return on your Steem Power, delegate your SP to @votepower by clicking here.

You will earn 85% of the voting bot's earnings based on your delegated SP's prorated share of the bot's SP each day! You can also undelegate at anytime.
Our Discord Channel: https://discord.gg/C35FVaR

You just received a 20.00% upvote from @honestbot, courtesy of @mesafe!
WaveSmall.gif

Yeni aldığım jetimle yanına geliyorum.bekle beni 2026..Temizlik robotu da şahane her eve bir AYRONA lütfen..Ağzından bal damlamış arkadaşım..👏👏👍👍

O jeti yenildedin demek. :) cep telefonu yeniler gibi jet yeniliyorsun:)))

yalnız şu cimri @turkishcrew bodrum hava alanını yenilesin artık lütfen...
jetlerimize yakışmıyor :)

Harika yazmışsın:)
Hayaline sağlık...

Cok tesekkur ederim :)) en iyisi ben havaalanı isine de el atayim simdi telefon ile hallediyorum
😀😀😀 rahat edersiniz artık

@turkishcrew mars turu yapmakla meşgul hep onları bahane ediyor

Ya bizim çırak Elon çağırmıştı. Hem para ver hemde git işi yap zor oldu. ☺️ @mesafe

Efenim 3. Havalimanin mars ile bağlantısını yapmakla meşgulüm. @steemege hemen Elon'u gönderiyorum ilgilenmesi için 😎

Neden olmasın (: Yazdıklarınızı okurken gözümün önünde hemen canlandı görüntüler.. Ne güzel hayaller ve icinde olmak mutlu etti beni.. Sabreden dervis misali bakarsiniz ileride jet olmasa bile steemitten kazandigimiz paralar ile bir araba alip geliriz bulusmaya.. Görüşmek uzere.. HayalleriniziN gerceklesmesi dilegiyle..😊

Okurken mutlu oluyor insan :)

Sensiz olur mu hiç :))
Insallah emeklerimizin karşılığını alabiliriz :)))

Harika bir paylaşım olmuş ☺☺☺

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mesafe from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

You got a 1.88% upvote from @brupvoter courtesy of @mesafe!

2026 ilgili çok güzel bir yazı . 2023 de bitcoin değerininde 250.000 $ USD olacağı konuşulmaktadır. Yazınızı destekliyorum . Geçen2017 de 1 btc 1700$ USD iken bu gün 1 btc 8700$ USD dir.

Yorum icin teşekkür ederim. Hayali bile güzel :)

Steem deki kullanıcı sayısı daha 1 milyo kulanıcıya ulaşmadı diye biliyorum . facebook gibi 1 milyar kulanıcın üstüne çıktığında ve piyasa değerinin 150 milyar dolar olduğunu düşünürseniz . Yazılarınızda gerçeklik payı vardır. Tekrar tebrik ederim.

Özel jetleri kısmına çok güldüm 😂😂😂 sağolun bana da yer verdiğiniz için. Başarılar yarışmada 😄

Cok tesekkur ederim hocam :))