Zafer sizlanarak kazanılmaz

in #tr5 years ago

image

Birkaç gün önce siparis verdiğim kitap, bugün elime ulaştı. Kitabın yazarı Haluk Tatar'i video eğitim kanalından takip ediyordum.. Özellikle Dünya da neler oluyor ve Dünya tarihi videolarıni defalarca izledim diyebilirim. Konuyu dağıtmadan tekrar kitaba dönecek olursam yeni çıkmasına rağmen ilk günlerden itibaren çok satanlar arasına girmeyi başardı.
Kitap çıkar çıkmaz takipçileri tarafından yapilan online satışlar dolayısıyla bir süre raflarda yerini alamadı. Bende artık kütüphane den kitap aldigim için bugünlerde pek kitap almayi düşünmüyordum. Bu kitabı da belki ilerleyen zamanlarda alabilirdim.

Bu arada Muğla daki kütüphane görülmeye değer


Iki gün önce Haluk Tatar bir kampanya düzenlemişti. 38 tl olan kitap 12 tl ye düşüyor ve indirim kodu sınırlı sayidaydi. Tabiî ben görünceye kadar çoktan bitmişti. Şansımı denemek için yorum kısmına kampanyayi kaciranlar için tekrar kampanya olabilir mi yazdım. Herhangi bir dönüş beklemiyordum.
Akşam 21.00 gibi hesabıma" yorumunuzu gördüm ve elimde fazla indirim kodu var isterseniz size verebilirim" şeklinde bir mesaj geldi. Tabiki bu nazik teklifi memnuniyetle kabul ettim ve hemen siparişimi verdim.
Kitabım bugün elime ulaştı. Elimde okudugum yarım bir kitap olduğundan birkaç gün beklemesi gerekecek ama olsun sonuçta benim kitabım ve elimin altında :)))
Okuduktan sonra kısım kısım sizlerle memnuniyetle paylaşırim.

https://m.youtube.com/channel/UCrVR30q-Seo82gBhmAe_1uQ?sub_confirmation=1

Sort:  

Çok satanlar arasına girmesinden dolayı merak ettim doğrusu. İsmi kişisel gelişim kitabı gibi duruyor. Öyle mi? Okursanız bizimle de paylaşır mısınız? Ben de sorularıma cevap bulmuş olurum :)

Evet kisisel gelisim benzer konular la ilgili kisa kisa videolari var . Eger okumak icin vakit yoksa bir is ile ugrasirken muzik dinler gibi takip edilebilir.

You got a 7.27% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Merak uyandıran bir adı varmış. Keyifli okumalar dilerim 😌

Cok tesekkur ederim :)

Hello, as a member of @steemdunk you have received a free courtesy boost! Steemdunk is an automated curation platform that is easy to use and built for the community. Join us at https://steemdunk.xyz

Upvote this comment to support the bot and increase your future rewards!

This post is supported by @tipU upvote :)
@tipU voting service: instant upvotes | For investors.