Bootblack / Ayakkabı Boyacısı

in #tr6 years ago

Hello There,
A photograph taken in one of the back streets of Istanbul's Eyüp district. I hope you will like it.

Merhaba Arkadaşlar,
Bu sıralar Steemit'ten epey uzak kaldım. Steemitle arayı soğutmamak için arşivden bir fotoğraf paylaşıyorum. Fotoğrafı Eyüp'ün Pierre Loti tarafına çıkan bir sokağında çekmiştim. Uygun açıyı bulmak için boyacının arkasından epey yürümüştüm. İnşallah beğenirsiniz.

Her şey gönlünüzce, tuttuğunuz bitcoin olsun. (Bu devirde bu daha uygun herhalde, her ne kadar şu sıralar diplerde kalsa da. :))

Sort:  

habersiz çekilen bi fotoğraf için çok iyi hatta gayet iyi çok beğendim, sanki dünyanın yükünü sırtlanmış gibi bi hâli var..

Teşekkürler efendim. Beğenmenize sevindim. :)

Özledik hocam, @hsyng için de geçerli. :)

Evet bu sıralar uzak kaldık biraz. :)

Ne dertler var kim bilir sırtında.. ama yine de çiçeği de var..