2 Ay gittik kurutmuşsunuz

in #tr7 years ago

Lütfen yazıyı okurken bu müzik açık olsun.

hqdefault.jpg

Annesi ile cima eylemişssiniz ortalığın bahar mahar noldu ya foton gitti :d bu ne dıbına çaxım 1 vote veriyordu güller açıyordu. Para hırsına kapılıp Kabilin Habili öldürdüğü gibi adeta öldürdünüz baharımızı söndürdünüz. Bakıyorum da doymamışsınız hala abuk subuk yazılar yazıp utanmadan 5-6 dolar için kepazelik yapıyorsunuz. Ah o eski zamanlar Bahar 1 vote verirdi evde coşardık yes beeeee para kazandık diye . 7-8 kişiydik dıbına çaxım ama mutluyduk bee. Boşuna dememişler nerde çokluk orda bokluk diye. Ekmek teknemizin içinden geçtiniz.

Bahar suçlu veya değil o bizim herşeyimizdi yemedi yedirdi, içmedi içirdi zor günlerimizde günlük yazılara aldı. Besle kargayı oysun gözünü. Allahın aç köpekleri hiç 2 satır yazıp 50 tl kazandınız mı lan daha önce ????!!. Bahar oba sana da helal olsun iyi öptün bizi her gün 100 dolar indirdin cebe ama helal olsun biz de az çok bişeyler kazandık. Bu camiadan kazandığım 2000tl keriz parasını anamın ak sütü gibi kendime helal ediyorum.

Ey gidi bahar ta Japonyalardan geldin sırf biz para kazanalım diye çok şükür çorbamız kaynıyordu @lifewordmission @yoonjang0707 bunlardan çaldıklarını adeta robin hood edası ile bizlere pay ederdin. Her gün heyecanla kalkıp internetten bulup cümlelerini değiştirip copy paste yapardım sırf beni yazılarına al diye. Amına kodumun @cheetah botu senin şeklini şemalini sikeyim orospu evladı lol ile ilgili yazıma girin tamamen kendim yazmıştım aq botu geldi artislik yapıyor " Hi ! I am a robot I just upvoted you! I found a similar content that readers might be interested in!" böyle yazıyor bana oysa kendim yazmıştım. Neyse bu da böyle gitti

İyi kötü 2000 tl civarı bir kar elde ettim steemitten anamın ak sütü gibi helal ediyorum kendime. Tertemiz cillop gibi keriz parası (@misalen lan aq zırtosu burdan aldığımız paralarla mysterium coin alıyorduk oradan para kazandık hepsinin delili var zamanla çıkıcak bi yerinden uydurup iftira atma millete)

Ah baharın o mezuniyet konusuna bakıp efkar yapardık AGA BEEEEEEEE YAK YAK YAK ALBAYIM ALBAYIM O GEMI GELMEYECEK ISMAIL ABI AGA YAK YAK YAK AGA YUREK MI DAYANIR BEEEE AGA BEEE SIFARA PAKETTEN CIKIP YANAYIM MI DEDI PAKET DAYANMAZ YUREK DAYANMAZ BI KUCUK ACTIM ABI AGA BEEE YAK YAK SIIR SOKAKTA KELIMELER ALBAYIM BAZI ANLAMLARA GELMIYORLAR ALBAYIM ALBAY ALBAY MAVI HUYDUR BENDE AGA YAK YAK YAK GEMI GELMEYECEK ISMAIL ABI AGAYAK YAK YAK ALBAYIM ALBAYIM O GEMI GELMEYECEK ISMAIL ABI AGA YAK YAK YAK AGAAAA ADAM KADININ TEK LiMANIYDI YANIMDASIN AMA DOKUNAMIYORUM ÇOK SAÇMA AGA OFFF YAK YUREK MI DAYANIR BEEEE AGA BEEE SIFARA PAKETTEN CIKIP YANAYIM MI DEDI AGA BEEE ALBAYIM ALBAYIM SIIR SOKAKTA SIIR YOUTUBEDA AGA BEEEE MASALLAR ALBAYIN TEK MUTLU SONLA BITEN SEYLER ONLAR ALBAY ALBAY AGAAAAA YAK YAK YAK ALBAYIMMM AGA BEEE YAK YAK YAK SIGARA PAKETTEN CIKIP YANIYIM MI DEDI KIM BILIR NE DERDI VARDI BÖ NENNI AGA YAK YAK OFFF ISMAIL ABI O GEMI GELMEYECEK ABI AGA BEEE YAK BI KUCUK ACTIM ABI AGA YUREK MI DAYANIR BEEE AGA YAK BEE OFF ALBAYIM AGA AGA AGA ALBAY ALBAY YAK YAK AGA YAK ALBAY KELIMELER ALBAYIM BAZI ANLAMLARA GELMIYORLAR AGA YAK BE AGAAA YAK YAK YAK ALBAY ALBAY O GRMI GELMEYECEK ISMAIL ABI OF AGA YAK YAK AGAAAAAAA SIGARA DILE GELDI KENDI YANDI AGA BEE YUREK MI DAYANIR BEEE ALBAYIM ALBAYIM MAVI HUYDUR BENDE KADIN GÜLDÜ ADAM ÖLDÜ ADAM KADININ TEK LiMANIYDI YANIMDASIN AMA DOKUNAMIYORUM ABi ÇOK SAÇMA GÜLÜŞÜNDEN ÖPERiM ABi YAK YA Bi DAL YAKTIM ABi PAKET BiTTi BE YAK YAK KELiMELER ALBAYIM HiÇBiR ANLAMA GELMiORLAR ABi YAK BE YAK PAKET BiTTi ABi Bi DAL YAKTIK

https://steemit.com/introducing/@turkish-trail/introducing-turkish-steemians-4-a-young-man-with-a-great-philosophy

bak burda adam filozof falan demiş yalan aslında kitap mitap okuduğum yok neden yaptık bunu ocağımız sönmesin ekmek teknemiz batmasın karnınız doysun vatan bölünmesin diye!! Yoldaş Bahar izindeyiz !!!!

bi parantez açmak istiyorum ulan be ilk başlarda nasıl bahara yaranıcam diye şaklabanlık yapıyodunuz ay bahar hanım ehehe ihihi hede hödö y a l a k s ı n ı z .. Tecavüzcüsünüz üff bütün erkekler aynı yhaaeeee .

bi parantez daha açmak istiyorum ( bakın açtım eheheheehehe.

Uzun lafın kısası babannemin de her zaman dediği gibi " yüz verdik kediye geldi sıçtı halıya"

Arkadaşlar yazıya baya emek verdim 1 upvote atarsanız çok sevinirim beğenip paylaşmayı ve hala kanalıma abone değilseniz abone olmayı unutmayın.

Yukarıda yer verdiğim hikayede geçen karakterlerin tamamı benim hayal ürünümdür baharoba aslında tuzlukmuş steemit bi akvaryummuş misalen de balıkmış (ama whale değil xdxdxdxd) .

Bize fake diyenler olmuş biz de deriz ki "alemin derdi biz olmuşuz, demek ki zamanında fena koymuşuz mıgo derbeder malatyalı44ßeLa.....

Sort:  

nasıl bir adamsın la sen , ÇILDIRIYORUM AMK A:SDAS:D

hocam işin sırrı müzikte müzikle okuduysanız maximum verimi alıcaksınızdır.

harbiden muzikle okuyunca dramatik duygular deprestiriyor :D :D