Hadi yakın geçmişimize dönelim .

in #tr7 years ago

Bu yazımda büyük ihtimalle küçükken oynamış olabileceğiniz birkaç bilgisayar oyunu paylaşacağım.

GTA Vice City vice city.jpg

Bu resmi gördükten sonra birkaç kez enter a basasınız gelebilir. Birçok çocuğun internet kafede oynadığı ilk göz ağrısıdır. Panzer yazıp gökten indirdiğimiz tanka biner arabalara dokunup patlatırdık. Arka tarafa tank mermisi atınca tankımız daha hızlı giderdi hey gidi günler. Michael Jackson'dan Billie Jean'i ilk kez GTA Vice City oynarken dinlemiştim.


NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2
nfs 2.jpg

Bu resmi yüklerken inanın bana gözümden bir damla yaş geldi. Okuldan heyecanla gelip oyunun başına geçer en güzel gözüken arabayı yapmaya çalışırdık. Yeri gelir kendi hız rekorumuzu zorlar yeri gelir drift atarak kendimizden geçerdik. Yükleme ekranındaki güzel ablamız birçok arkadaşım gibi benim de hayranı olduğumuz ilk kadındı diyebilirim.


CALL OF DUTY 2
cod 2.jpg

Bir çoğumuza asker olma isteği aşılayan. Oyunun içinde ki bir karakter öldüğünde oturup dakikalarca ağladığım bir oyun. Tank sürmek, kopan telefon kablolarını onarmak bize yüklenen o görevleri borç bilip azimle yerine getirmeye çalışmak hepsi çok güzel duygulardı.


FIFA 2005

e6eb2-fifa2005logo.jpg

Böyle bir liste yapılırda FIFA 2005 koyulmaz olur mu? Akşama kadar sokakta top oynar yetmedi eve gelip üstüne saatlerce FIFA oynardık. Şuan hatırlayamadığım bir tuş kombinasyonuyla defanstan karşı kaleye gol atardık. Bunu mahalle maçında deneyip abilerimizden dayak yediğimiz de oldu.

Yazıyı çok uzun tutmak istemedim, zaten okurken mutlaka kendi anılarınız etrafınızı sarmış olacak. Umarım beğenmişsinizdir =)

Sort:  

NFS underground2´yi manyak gibi oynuyordum :D

Şu son çıkanlar hariç her nfs yi 2-3 kere bitirmişimdir en sevdiğim Carbondu ama underground2 nin yeri ayrı =)

hepsini deli gibi oynadım hala da oynuyorum :)

Oynanmaz mı yaa... Hele NFS Underground 2!