League of Legends Türkiye Sunucusu artık Türkiye de/ Turkish server moved to Turkey

in #tr7 years ago (edited)

Bu haberi az önce aldım ve hemen bu yazıyı yazmak istedim 4 yıldır hayallerini kurduğum şey şu dakikalardan itibaren gerçek. Tabi bu olayın ben oyunu bıraktıktan 2 gün sonra gerçekleşiyor olması da hayli ironik oldu.

lol11.jpg
pic from : mmsrn.com

Daha önceden benim bildiğim kadarıyla Türkiye sunucusu Frankfurt, Almanya da yer almaktaydı. Bundan dolayı Türkiye'den oyuna bağlanan oyuncular en azından 55 ping almaktaydılar. Bu değer sunucunun Türkiye'ye taşınmasının ardından 10 ila 20 değerleri arasına kadar düştü.

İlk tepkiler oldukça sevindirici. Oyuncular şaşkınlıklarından oyun oynayamıyor hayretlerini birbirlerine anlatmaya çalışıyorlar. Bu olumlu gelişmeden sonra LoL Türk topluluğuna ilginin daha da artacağını, uluslararası profesyonel arenada Türk oyuncuların yavaş yavaş yerlerini almaya başlayacağını düşünüyorum. Ne diyim , izleyelim görelim.

Sort:  

Artık 900k yasuom ile tam performans verebileceğim harika.

merhaba bu platformun daveti geldi bana ama ingilizce kanaldı pek bısey anlamadım kanal nedir ve ne yapmak gerekir bılgılendırırsenız sevınırm