Dua Lipa kimdir? Dua Lipa - New Rules şarkı sözü ve çevirisi

in #tr7 years ago

Dua Lipa aslen Kosovalı olan şarkıcı, söz yazarı ve modeldir. Ailesi o doğduktan sonra İngiltere’ye göç ettiği için İngiltere’de büyümüştür. Dua 22 Ağustos 1995 tarihinde dünyaya gelmiştir. İlk şarkısını 2015 yolunda piyasaya sürmüştür.
D2DE187D-C9EC-4A97-A2AA-F93041BBC860.jpeg
Şarkı sözleri ;
Talkin' in my sleep at night
Makin' myself crazy
(Out of my mind, out of my mind)
Wrote it down and read it out
Hopin' it would save me
(Too many times, too many times)
Oh, he makes me feel like nobody else
Nobody else
But my love, he doesn't love me
So I tell myself, I tell myself
One, don't pick up the phone
You know he's only calling 'cause he's drunk and alone
Two, don't let him in
You have to kick him out again
Three, don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him
You ain't getting over him
I've got new rules, I count 'em
I've got new rules, I count 'em
I've gotta tell them to myself
I've got new rules, I count 'em
I've gotta tell them to myself
I keep pushin' forwards
But he keeps pullin' me backwards
(Nowhere to turn, no way)
(Nowhere to turn, no)
Now I'm standing back from it
I finally see the pattern
(I never learn, I never learn)
But my love, he doesn't loves me
So I tell myself, I tell myself
I do, I do, I do
One, don't pick up the phone
You know he's only calling 'cause he's drunk and alone
Two, don't let him in
You have to kick him out again
Three, don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him
You ain't getting over him
I've got new rules, I count 'em
I've got new rules, I count 'em
I've gotta tell them to myself
I've got new rules, I count 'em
I've gotta tell them to myself
Practice makes perfect
I'm still tryna' learn it by heart
Eat, sleep, and breathe it
Rehearse and repeat it 'cause I (I, I, I)
One, don't pick up the phone
You know he's only calling 'cause he's drunk and alone
Two, don't let him in
You have to kick him out again
Three, don't be his friend
You know you're gonna wake up in his bed in the morning
And if you're under him
You ain't getting over him
I've got new rules, I count 'em
I've got new rules, I count 'em
I've gotta tell them to myself
I've got new rules, I count 'em (baby you know I count 'em)
I've gotta tell them to myself
Don't let him in, don't let him in
Don't be his friend, don't be his friend
Don't let him in, don't let him in
Don't be his friend, don't be his friend
You ain't getting over him
02D18DCC-F6E7-4B22-88EC-8DAE77985845.jpeg
Çevirisi ;
Bir, bir, bir…
Gece uykumda konuşuyorum
Kendimi deliliğe sürüklüyorum
(aklımı kaçırıyorum, aklımı kaçırıyorum)
Yaz bunu ve yüksek sesle oku
Umuyorum ki bu beni kurtaracak
(Bir çok kez, bir çok kez)
Oh, o bana hiçbir şeymişim gibi hissettiriyor
Hiç kimseymişim
Ama benim aşkım, o beni sevmiyor
O zaman kendime söylüyorum, kendime söylüyorum
Bir, telefonu açma
Biliyorsun ki o sadece seni sarhoş ve yalnız olduğundan arıyor
İki, içeri girmesine izin verme
Onu yine kovmak zorundasın
Üç, onunla arkadaş olma
Biliyorsun ki onun yatağında uyanacaksın sabah
Ve eğer onun etkisi altındaysan, onu aşamayacaksın
Yeni kurallarım var, onları sayıyorum
Yeni kurallarım var, onları sayıyorum
Onları kendime söylemek zorundayım
Yeni kurallarım var, onları sayıyorum
Onları kendime söylemek zorundayım
İlerletmeye devam ediyorum
Ama o beni hala geriye çekiyor
(Dönecek bir yer yok, yol yok)
(Dönecek bir yer yok, hayır)
Şimdi bundan geride duruyorum
Sonunda yolu görüyorum
(Hiç öğrenmediğim, hiç öğrenmediğim)
Ama benim aşkım, o asla beni sevmeyecek
Öyleyse kendime söylüyorum, kendime söylüyorum
Yine yaptım, yine yaptım, yine yaptım
Bir, telefona cevap verme
Biliyorsun ki o sadece seni sarhoş ve yalnız olduğundan arıyor
İki, içeri girmesine izin verme
Onu yine kovmak zorundasın
Üç, onun arkadaşı olma
Biliyorsun ki onun yatağında uyanacaksın sabah
Ve eğer onun etkisi altındaysan, onu aşamayacaksın
Yeni kurallarım var, onları sayıyorum
Yeni kurallarım var, onları sayıyorum
Onları kendime söylemek zorundayım
Yeni kurallarım var, onları sayıyorum
Onları kendime söylemek zorundayım
Pratik mükemmelleştirir
Hala kalp tarafından öğrenmeye çalışıyorum
(Yeni kurallarım var, onları sayıyorum)
Ye, uyu ve nefes al
Prova yap ve tekrarla bunu çünkü ben
(Yeni kurallarım var)
Bir, telefona cevap verme
Biliyorsun ki o sadece seni sarhoş ve yalnız olduğundan arıyor
İki, içeri girmesine izin verme
Onu yine kovmak zorundasın
Üç, onun arkadaşı olma
Biliyorsun ki onun yatağında uyanacaksın sabah
Ve eğer onun etkisi altındaysan, onu aşamayacaksın
Yeni kurallarım var, onları sayıyorum
Yeni kurallarım var, onları sayıyorum
(Oh, whoa-oh)
Onları kendime söylemek zorundayım
Yeni kurallarım var, onları sayıyorum
(Bebeğim, biliyorsun ki onları sayıyorum)
Onları kendime söylemek zorundayım
Onun içeri girmesine izin verme
Verme, verme, verme,
Onunla arkadaş olma,
Olma, olma, olma
Onun içeri girmesine izin verme
Verme, verme, verme,
Onunla arkadaş olma,
Olma, olma, olma
Onu atlatıyorsun

Sort:  

Merhaba @mingenc,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

çok güzel olmuş

bi bakayım nasılmış

Güzel şarkıdır tavsiye ederim

Congratulations @mingenc! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote
You published your First Post
You got a First Vote
You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by darlama from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Sesi çok güzel. Zaten sesi ve güzelliğiyle dikkatleri üzerine çekiyor.