Sort:  

Hocam selamlar,

Görüyorum ki etiketi kullanmaya başlamışsınız. Harika da olmuş. Hayırlı olsun.

Biraz önce sports profilinize baktım. Aceleci kişiliğimden dolayı. Ama sadece 1 saat olmasına rağmen yazınız yayınlanalı, bakın sonuca

https://www.sportstalksocial.com/@mozer

417 SPORTs ve 368 SPORTs gelmiş iki postunuza.

Çok güzel ya. Sizin adınıza çok sevindim sanki ben kazanmışım gibi :)

İyi çalışmalar

@mozer, @elektroyazilim
bu etiketi kullanmanızı bende destekliyorum, ancak kısa vadede için söylüyorum gelen oyların önemli kısım bot oyları maalesef
image.png

@kabasakal hocam ben kullanmıyorum ama kullananların iyi kazandığını görüyorum, düşünüyorum :) @mozer hocamın zaten kendi içerikleri spor içeriği olduğu için ek bir efor sarfetmesine gerek kalmayacak ve inşallah iyi kazanacak.

Dileklerim ve beklentim bu yönde :)

tabi ki bende arkadaşımın kazanmasını isterim, ancak şuanda o etiketleri kullandığı için gelen oy yok, tabi bu olmayacağı anlamına gelmiyor. İnşallah ileride o etiketi takip edenlerin dikkatini çeker ve paylaşımları hak ettiği değeri bulur.

This post earned a total payout of 23.893$ and 17.965$ worth of author reward which was liquified using @likwid. To learn more.