İlerde buralar değerlenir..

in #tr7 years ago (edited)

Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba. İsmim Ali Çelikel ve avukatım. Bu benim ilk yazım ve ilk yazımında biraz kendimi tanıtma ve bu güzel tr ailesine katılma yazım olsun istedim. Blockchain teknolojisi ile hepimiz aylar belki de yıllar öncesi tanıştık ben mayıs-haziran aylarında 6 binden 11 bine sıçrama yaptığı dönemde tanıtım bitcoini. Hepimizi blochchain teknolojisinin gücünü ve gelecekte ki konumunu tahmin ederek yatırımlar ve bu yönde gelişimler sarf ediyoruz. Bu sitede; blockchain teknolojisini bir buzdağı düşünürsek buzdağının sadece üstünde görünen ufak bir kısmını oluşturmaktadır. Bizler blockchain ile tabiri caizse babalarımızın dedelerimizin vaktinde fırsatını kaçırdığı ve şimdiler de ne kadar değerli olan arsalar gibi. Bunun farkında olup buraların ve bunun gibi geleceğin teknolojisinden beslenen platformlarda az çok demeden bir imzamızın bir ismimizin olmasına gayret edelim ve Türkiye'de de bunun öncülleri olduğunu unutmayalım. Son olarakta demek istediğim bitcoini araştırmaya başladığımdan beri her tanıdığım insan belirli bir seviyeye kültüre ve vizyona sahip insanlardı. Hiç şüphem yok ki bu platformda da vizyonu ve bakış açıları çok kıymetli insanlardan oluşuyor.. Hep birlikte Türkiye ailesini daha ileriye taşıyarak binlere, yüz binlere hatta milyonlara ulaştırdığımız günlere..21979331_10212648208114457_1812252957_n.jpg

Sort:  

Welcome to Steem @mrcelikelali I have upvoted and sent you a tip

hello comrade your post is amazing, hopefully this is useful for us all. followme @rambeesbd

Congratulations @mrcelikelali! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment
You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Hosgeldin Ali,
Tanitimini keske diger bi postta, tek kendinden söz edip yapsaydin. Daha geç degil dogrusu.
Ve de tavsiyem, yazilarini biraz acik tut, paragraflara ayir. Tr üyeleri "gûzel bir postun nasil yapildigi" hakkinda bir kaç post yapmisti, onlari okuyabilirsin.

Ben 2010 ya da 2011 de tanidim, iyi hatirliyorsam, btc 6€ ydu :)...
Ve son dediklerine bende katiliyorum.
Yine hosgeldin, umarim ki steemit platformu beklentilerine uyar ;)

Tavsiyelerin için çok teşekkür ediyorum hepsini dikkate alıcam :)

Congratulations @mrcelikelali! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Bu blockchain deryasına katılıp bir parçada olsa yararlanmak bizlerinde hakkı durmak yok :)

Aynen öyle bu suya girdi mi bir daha can çıkmakta istemiyor :)

Hoşgeldin @mrcelikelali

Teşekkürler , hoşbuldum :) @samuraiselo

hoşgeldin steemit 'e discord topluluğuna katılmayı düsünürsen https://discord.gg/YNSUT2

Teşekkür ediyorum topluluktayım bende :)